ارسال شده در تاریخ:01 بهمن 1395

اسب در طالع بینی چینی

اسب در طالع بینی چینی

شما حقیقتاً صادق‌ترین، موثرترین و جالب‌ترین کاراکتر در طالع‌بینی چینی هستید. حتی در دوران کودکی‌تان، شما با جسارت‌تان شناخته شده بودید، و هم‌چنین برای این‌که هرگز اجازه نمی‌دادید کسی از شما سواری بگیرد.

باوجود این‌که شما همیشه بدون این‌که به کسی بگویید کجا رفته‌اید یا چه‌وقتی برمی‌گردید، می‌رفتید، مادرتان همیشه به شما اصرار می‌کرد که به خانه برگردید. شما این خصوصیت را تا به امروز برای خود حفظ کرده‌اید.

شما کسی هستید که با داشتن مخاطبان و همراهان خود پیشرفت می‌کند و موفق می‌شود. بدون آن‌ها، شما تنها و غمگین، بدون حس امنیت و پر از شک و تردید می‌شدید. بله، می‌دانیم باور این که زیر شخصیت سرگرم کننده‌ی شما هیچ اعتماد به نفسی نیست، دشوار است.

خوشبختانه، اغلب اوقات، شما با مردم، صداها، درخشش و اتفاقات و رویدادها احاطه شده‌اید. و بنابراین، زمان خیلی کمی برای فکر کردن و عکس‌العمل نشان دادن دارید.

احساسی که در مردم ایجاد می‌کنید خیلی برای‌تان اهمیت دارد، و به‌همین خاطر خیلی روی ظاهرتان حساس هستید.

آیا داستان فیل در مغازه‌ی ظروف چینی فروشی را شنیده‌اید؟ درواقع، آن یک فیل نبود، اسب بود! خوشبختانه، شما معتقدید که تمام کسانی که کار می‌کنند (یا حرف می‌زنند) دیر یا زود، اشتباه می‌کنند. این حقیقت که اشتباهات شما، اصولاً زودتر متجلی می‌شوند گناه شما نیست.

عشق برای شما خیلی مهم است. بنابراین شما اغلب کسانی را که پتانسیل زوج شدن با شما را دارند، ارزیابی می‌کنید، و درنهایت، اشتباه قضاوت می‌کنید و با یک همراه کاملاً اشتباه رابطه آغاز می‌کنید. سپس، رابطه‌شما در لیست “انداختن مروارید برای خوک‌ها” قرار می‌گید. (از متولدین سال خوک عذرخواهی می‌کنیم. این جمله ربطی به شما ندارد). اما شما همیشه منتظر یک فرد متعهد و عاشق می‌مانید و البته یک خانه‌ی گرم که بتوانید پس از پرسه‌ها و جستجوهای‌تان به آن‌جا بروید.

به خاطر داشته باشید که این بازگشت همیشه خودخواسته و داوطلبانه است: شما مطمئناً یک اسب سیرک نیستید، بلکه یک اسب وحشی و آزاد هستید. شما داوطلبانه حاضرید اگر لازم باشد، حتی ستارگان آسمان را به عشق‌تان بدهید، اما اگر تحت فشار باشید، حتی یک لیوان آب هم به او نمی‌دهید. همان‌طور که قبلاً گفته شد شما عاشق این هستید که توسط مردم احاطه شوید. عشق زندگی شما باید از آن آگاه باشد و به شما اجازه‌ی همه‌چیز را بدهد و بعد یک عشوه‌ی کوچک. سپس، شما خوشحال خواهید شد و همیشه با میل و اراده‌ی خودتان به خانه برمی‌گردید.

اسب نر

شما مردی هستید که وقتی صحبت از عشق به میان می‌آید، می‌گوید یا همه‌چیز یا هیچ‌چیز. گاهی این‌طور به‌نظر می‌رسد که اشتیاق سوزاننده‌ی شما ذهن نابه‌سامانتان را آشفته‌تر می‌کند. وقتی عاشق می‌شوید، کاملاً کور می‌شوید و شخص اشتباهی را هم انتخاب می‌کنید.

با وجود این‌که تجربه‌ی ناامیدی‌های بی‌شماری را دارید، به‌خاطر کله‌شق بودن‌تان به سختی راهنمایی‌های یک دوست را گوش می‌کنید. رابطه‌های شما اغلب به شعله‌ی آتش شباهت دارند که به سرعت می‌سوزد و شخص مقابل را به هیجان می‌اورد.

از آن‌جا که شما فرد بسیار چیره و سلطه‌جویی هستید، خیلی مهم است شخصی را انتخاب کنید که وقتی خسته از گریزهای روزمره به خانه برمی‌گردید، شما را بپذیرد و به شما خوش‌آمد بگوید. کسی که تحسین‌تان کند و وقتی در دردسر می‌افتید برای‌تان بترسد.

اسب ماده

شما هرچیزی هستید جز یک زن خانه‌دار رام و مطیع. شما می‌خواهید ببینید و دیده شوید. شما ترجیح می‌دهید به رستوران بروید تا به بقیه فرصت این را بدهید که شما را لباس پوشیده و شیک و آراسته ببینند تا این‌که در خانه بمانید و برای اعضای خانواده غذا بپزید.

شما به هیچ‌وجه نمی‌توانید شخصی باشید که بتوان بر شما مسلط شد. و این خصیصه شما را آکنده از غرور می‌کند و به شما این خودباوری را می‌دهد که از بقیه بهتر هستید. و بنابراین، شما در عشق، پرتوقع هستید.

شما همیشه سعی می‌کنید همه‌چیز را طبق روش خود پیش ببرید و به ندرت اهل توافق و سازگاری هستید، که البته ویژگی خوبی برای یک ازدواج موفق نیست. و یک ازدواج موفق برای زندگی شما لازم است، چون اگر تنها باشید، احساس بی‌پناهی به شما دست می‌دهد.

عنصرهای سالیانه برای اسب

در طالع‌بینی چینی، اسب نمایان‌گر حقیقت است. ورزش، طبیعت و فعالیت‌های اجتماعی جزو اولویت‌های لیست او هستند. بیش‌تر متولدین این سال بسیار جاه طلب هستند، اما هرگز جاه‌طلبی‌هایشان را به هزینه‌ی دیگران دنبال نمی‌کنند.

اسب چوبی (1915، 1975)

اگرچه یکی از ویژگی‌های اسب این است که واقع‌گرا باشد، متولد سال اسب با عنصر چوب این‌گونه نیست. او با شادمانی دنیای تخیلی خود را می‌سازد و شادمانه در آن زندگی می‌کند. پشتکار و سعی و کوشش و انرژی و قدرت به او این اجازه را می‌دهد که رویاهایش را به حقیقت بدل کند، حتی اگر به‌نظر دیگران غیرممکن به نظر بیاید.

اسب آتشین (1927، 1987)

اسب آتش جاه‌طلب‌ترین نماد در میان کل نمادهای طالع‌بینی چینی است. او با اشتیاق قوی خود مبنی بر موفقیت و کامیابی، برنامه‌ریزی می‌کند تا هرچیزی را که در آرزوی آن است محقق کند.

اسب خاکی (1939، 1999)

چرا باید سرتاسر دنیا را به‌دنبال خوشبختی بگردیم، وقتی درست پشت سرمان است؟ این اسب به خوبی می‌داند به کجا تعلق دارد و از جایگاهش نیز لذت می‌برد. با این روش او می‌تواند در خیلی از کارها موفق شود و برای جامعه‌اش سودمند و مفید باشد.

اسب فلزی (1951، 2011)

اسب فلز قویاً معتقد است هرکسی که کارش را با مسئولیت و وفاداری به انجام برساند، دیر یا زود پاداش می‌گیرد. این عقیده به او کمک می‌کند تا دیر یا زود، به درجه‌ی خیلی بالایی از جایگاه اجتماعی و اقتصادی برسد.

اسب آبی (1903، 1963)

اسب آب از این‌که برای ایده‌آل ها و رویاهایش بجنگد، هراسی ندارد و آن‌قدر به مبارزه ادامه می‌دهد تا در طول تمرین ببیند که چیزهایی که می‌خواهد انجام شده‌اند. او هرگز خود را بدون آمادگ قبلی وارد جنگ و درگیری نمی‌کند و می‌داند چطور با زبان، حریفش را خلع سلاح کند.

برگشت به طالع بینی چینی

ترجمه : فال نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *