ببر در طالع بینی چینی
ارسال شده در تاریخ:23 دی 1395

ببر در طالع بینی چینی

ببر در طالع بینی چینی

 

ببر در طالع بینی چینی

برخلاف تصور عموم، شما در طالع بینی چینی آن خان مغروری نیستید که شیفته خود و قدرتش است. شما فقط روح آزادی طلبی دارید که بردگی را دوست ندارد، اما شاه هم نمی خواهد باشد. در سنین پایین، همه اطرافیان را با رفتار دوستانه و شور و شعف خود تحت تاثیر قرار داده بودید. فقط افرادی که برای محدودیت آزادی شما تلاش می کنند، طعم پنجه های شما را خواهند چشید.

رقبای تان شما را ظاهرسازی می دانند که همیشه بدون اینکه لیاقت داشته باشد همه چیز را به دست می آورد. اما در واقع شما لیاقتش را دارید. قوانین مرموز زندگی حکم می کنند که فردی که نگرش مثبت تری از سایرین دارد، در هر شرایطی بیشترین نتیجه را عاید خود می کند.

دوست دارید زندگی خود را به نحوی مدیریت کنید که سریع و پر از ریسک باشد. امنیت برای شما اهمیت ندارد. هر چه ریسک بزرگتر باشد، شانس سقوط بیشتر می شود. اما از نظر شما سقوط خجالت آور نیست، بلکه روی زمین ماندن مایه شرمساری است. هنگامی که به نظر می رسد همه چیز به پایان رسیده است، تازه فرصتی دیگر برای شما پدید می آید تا نشان بدهید که گربه های وحشی هم به مانند پسرعموهای کوچکترشان، گربه های خانگی، هفت جان دارند.

احتمالا شما برای هر برده داری – ببخشید، منظورم کارفرما بود! – کارمند ایده آلی نخواهید بود. به نظر شما پول را نباید پس انداز و جمع کرد. شما دوست دارید به محض اینکه پول به دستتان رسید، از دستش خلاص شوید! اما این ممکن است به این معنی باشد که هر چقدر هم به سختی کار کنید و پول در بیاورید، هیچگاه ثروتمند نخواهید شد.

در عشق هم رفتاری مشابه با پول خود دارید. در ابتدا همسران بالقوه شما تحت تاثیر احساسات و هیجانی که در آنها بیدار می کنید قرار می گیرند، اما بعد تلاش می کنند تا روحیه آزادیخواه شما را با رابطه های انحصاری و تک همسری و حملات (برنامه ریزی شده) حسودانه محدود کنند. تنها دلیل این کار، شخصیت جذاب شماست که لوندی را دوست دارد. بسیاری از شریک های عشقی قبلی شما بخاطر تلاش برای حفظ شما برای خودشان بازی را باخته اند. اما عشق هیچ کس نمی تواند به پای بزرگترین عشق شما، یعنی عشق به آزادی و استقلال برسد.

به هر حال، شما کسی نیستید که به خاطر اشتباهات گذشته اش خودش را عذاب بدهد. شما ترجیح می دهید شجاعانه به ماجراجویی های جدید بپردازید و همیشه به دنبال طعمه های تازه هستید. هیچ کس نمی تواند در برابر ذات خجسته و خرم شما مقاومت کند.

 

ببر نر

شما در بقا و زندگی یک هنرمند واقعی هستید. نگرش امیدبخش و خوش بینانه شما در طول زندگی تا به سنین بالا مانند علامت تجاری شما است. هیچ وقت از خنده، بذله گویی و لوندی دست بر نمی دارید.

شریک عشقی یا همسرتان شما را فرد مهربانی می بیند که سرشار از عشق است. اما او نباید انتظار داشته باشد که همیشه همینطور باشید. شما از آن نوع مردانی هستید که خودش، آزادی اش و عشق به خودش را بر همه چیز مقدم می دانند. شما زمانی احساس راحتی می کنید که در آن واحد چندین دوست مونث داشته باشید.

 

ببر ماده

شما به همان اندازه که یک مرد می تواند قوی باشد، نیرومند هستید. به آسانی نمی رنجید. سختی ها دلیل زندگی شما و به نوعی معجون حیات بخش شما هستند. زمانی که به اندازه کافی مشکل، درگیری و خطر وجود نداشته باشد، احساس می کنید زندگی بی معنی است، یا اینکه حداقل فکر می کنید به اندازه کافی برای شما ماجراجویی فراهم نمی کند.

بسیاری از خانم های ببر دقیقا به خاطر همین نگرش در دنیا مشهور شده اند. آنها به خاطر عشق خود به آزادی، برای برقراری عدالت به مبارزه پرداخته اند. آنها از تجارب خود کتاب های شگفت انگیز و عالی متعددی به رشته تحریر در آورده و کارهای قهرمانانه زیادی انجام دادند.

شما هم در عشق و هم در کار، به دنبال چالش و ریسک هستید. حتی در رابطه های جدی نیز دوست دارید با خطر بازی کنید. به محض اینکه چالش و شور و شوق از بین می رود تا حد مرگ احساس خستگی می کنید. اگر قرار باشد فقط سه صفت را نداشته باشید، آن صفات، بزدل، بی عرضه و مایوس خواهند بود.

بیشتر ببرها یک اقتدار ذاتی دارند که مخالفت را تحمل نمی کند. آنها همانند یک فرمانروای واقعی، زمین و زیردستان خود را کنترل می کنند. ببر با تعهد خود، سختکوشی و ارتباطات مناسب هر چیزی که تصورش را داشته باشد به دست می آورد.

 

ببر چوبی (1914، 1974)

شخصیت سرسختی دارد و فردی است که مُصرّانه اهداف و رویاهای خود را دنبال می کند. مردم به سختی می توانند او را درک کنند. او چیزها و افرادی که دیگر به او سودی نمی رسانند را با قاطعیت رها می کند. او از این طریق فضای کافی برای انسان های جدید، موقعیت های تازه و آزادی شخصی خود ایجاد می کند.

 

ببر آتشین (1926، 1986)

این ببر با ظاهر زیرک خود به آسانی به اهداف خود می رسد. او یک شخصیت قوی و بلندپرواز دارد و می داند چگونه با حرف و عمل می تواند از نظرات خود دفاع کند. به دلیل عنصر آتشی که در وجود خود دارد، قادر است به آسانی اطرافیان خود را راهنمایی کند و به آنها انگیزه بدهد.

 

ببر خاکی (1938، 1998)

این ببر بسیار بلندپرواز است. آنچه به او انگیزه می دهد، جاه طلبی و عزم او است. تا هنگامی که هدف داشته باشد، غلبه بر مشکلات و تحمل سختی ها برایش دشوار نیست. او سرانجام به موفقیت دست خواهد یافت، اگرچه ممکن است به قیمت از دست رفتن یکی از رابطه های دوستانه اش تمام شود.

 

ببر فلزی (1950، 2010)

این ببر نیازی ندارد مرتبا خود را اثبات کند. او از توانایی های خود آگاه است و همین به او اجازه می دهد بسیار راحت تر از ببرهای دیگر در مسیر زندگی قدم بردارد. اگر یاد بگیرد که چگونه می تواند تصمیمات خود را برای دیگران توضیح دهد، زندگی اش بسیار آسانتر خواهد شد. اگر این کار را یاد نگیرد، مرتبا باید در حال مقابله با مقاومت در برابر مخالفت ها باشد.

 

ببر آبی (1902، 1962)

از همه انواع دیگر ببرها معنوی تر است، اما در آشکار کردن آن تردید دارد. برای ترک زیستگاه طبیعی اش به خاطر اعتقاداتی که دارد آمادگی دارد و در صورت لزوم آماده است تا آنها را برای دیگران آشکار کند.

 

برگشت به طالع بینی چینی

ترجمه : فال نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *