خرگوش در طالع بینی چینی
ارسال شده در تاریخ:23 دی 1395

خرگوش در طالع بینی چینی

خرگوش در طالع بینی چینی

 

خرگوش در طالع بینی چینی

بر اساس طالع بینی چینی، معرفی شما به عنوان یک خرگوش کوچولوی کم رو اشتباه است. با این حال، پرسروصدا و اهل خودنمایی هم نیستید. محیط طبیعی شما پشت صحنه است، جایی که می توانید به آرامی و با اطمینان خاطر به انجام کارهای خود بپردازید و از امنیت خود لذت ببرید.

انسانهای پر سروصدا و رفتار پرخاشگرانه را نمی پسندید، لذا به شکل سیاستمدارانه ای از ارتباط با آنها پرهیز می کنید.

دوست ندارید بقیه فکر کنند شما مرموز هستید و درک تان دشوار است، اما در عین حال پذیرش ریسک راحت بودن و راز دل گفتن با مردم نیز برای شما دشوار است، چرا که آنها گاهی بسیار بی ادب و آزاردهنده هستند.

واضح است که انسان ساده و آسوده خاطری نیستید. اما با نیروی سیاست ورزی و جذابیت خود می توانید دل مردم را به دست بیاورید و به موفقیت دست پیدا کنید.

حتی در زمان کودکی، در دنیای رویاها وتصورات خود که توسط یک دیوار غیرقابل نفوذ از سکوت محافظت می شد پنهان شده بودید. زمان زیادی طول کشید تا این بند ناف عاطفی را قطع کنید، اما زمانی که با موفقیت این کار را انجام دادید، احساس کردید زمان تشکیل خانواده فرا رسیده است.

فارغ از اینکه مرد یا زن باشید، ذات خرگوشی شما، از شما یک فرد با ملاحظه و مهربان می سازد. بنابراین جای تعجب نیست که تحت رهبری شما، گیاهان، حیوانات و کودکان با خوشحالی کامیاب می شوند، رشد می کنند و به شکوفایی می رسند. اگرچه ذاتا بسیار خجالتی هستید، قلب گرم و مهربان و توجه صادقانه تان به دیگران، شما را بسیار محبوب می کند.

اگر نگاهی به پشت آن دیوار غیرقابل نفوذ بیندازیم چه خواهیم دید؟ در درون شما میل شدیدی به یافتن پارتنری که مانند خودتان صادق، وفادار و برای همیشه عاشق پیشه باشد وجود دارد. حتی هنگامی که شاد هستید، مطمئن نیستید حس شادمانی که احساس می کنید واقعی و با دوام است. اما زمانی که یک شریک زندگی انتخاب می کنید و مَامَن شادی آوری برای خود می سازید، حتی از بیرون واضح است که طراوت پیدا کرده اید و آرامشی که مدت هاست برای روح ملایم خود به دنبال آن بوده اید را یافته اید.

فروتنی و مهربانی شما برای هر فردی که او را به قلب خود راه می دهید منافعی به همراه دارد. شما حقیقتا یک موهبت بزرگ هستید.

 

خرگوش نر

شما استعداد خوبی برای نمایش های عمومی دارید و به راحتی می توانید مردم را در جای خود میخکوب کنید. شما صاحب آن قدرت کمیابی هستید که به واسطه آن می توان کلمات درست را در زمان مناسب پیدا و استفاده کرد.

از آنجایی که عمیقا از مشاجره بیزار هستید، تبدیل به یک استاد واقعی در حل مساله و به خصوص مسائل عاطفی شده اید. شما انسان بسیار معقولی هستید، بنابراین مشکلات را سیاستمدارانه حل می کنید.

تفاوت اصلی بین شما و بقیه مردها این است که رفتار شما نسبت به عزیزانتان بسیار ملایم و مهربانانه است، اما باید این رویکرد را برای دیگران نیز امتحان کنید. شما از نظر عاطفی به شدت غرق رابطه های عاشقانه خود هستید و می توانید احساسات پارتنر خود را درک کنید. شما از هیچ کاری که برای ایجاد سازگاری کامل در ازدواج یا رابطه شما لازم است دریغ نمی کنید.

 

خرگوش ماده

شما بسیار تلاش می کنید تا محل زندگی شما کاشانه و ماوای شما باشد: دِنج، گرم و مطبوع. شما کدبانوی تمام و کمالی هستید و عاشق میزبانی خانواده و دوستان خود هستید.

علاوه بر اینها، بسیار مدهوش کننده به نظر می رسید! با طرز پوشش و سبک بی نقش خود، دوست دارید خود را در بین مردم نشان دهید و گاهی از یک لوندی کوچک هم بدتان نمی آید.

اما هرگز اجازه نخواهید داد این لوندی تبدیل به یک رابطه جنسی شود و رابطه فعلی شما را به مخاطره بیندازد. شما بیش از حد جدی هستید که تن به چنین کاری بدهید. اما اگر شریک عشقی شما با رفتار خود چنان نشان دهد که کمتر از 100 درصد عاشق شماست، حتی اگر 99 درصد هم باشد به اطراف خود نگاهی خواهید انداخت تا شاید فرد دیگری در دسترس باشد.

خرگوش ها روش دستیابی به هدف خود را می دانند، اما بر خلاف برخی از نمادهای دیگر زودیاک، روش آنها سیاستمدارانه است. خانواده و بچه ها همیشه در اولویت قرار دارند و آنها با رضایت کامل حاضر هستند از رفاه خود به خاطر خانواده شان چشم بپوشند.

خرگوش چوبی (1915، 1975)

خرگوش چوبی منبع ایده های تازه و خلاقانه است. این ایده ها از رضایت عمیق درونی او نشات می گیرند که به نوبه خود در نتیجه زندگی خرگوش در هماهنگی درونی پدید آمده است. او هیچ گاه از دنبال کردن اعتقادات راسخ خود خسته نمی شود و همین باعث خوشحالی او است.

 

خرگوش آتشین (1927، 1987)

شعار او این است: همه چیز دست یافتنی است، به شرط اینکه اعتقاد به موفقیت به اندازه کافی محکم باشد، و او این را در عمل نشان می دهد. او به آسانی می تواند علاقه دیگران را نسبت به ایده های خود برانگیزد.

 

خرگوش خاکی (1939، 1999)

او می داند که کسی بجز خودش مسئول شادمانی او نیست، این به او عزم ورود به حوزه های ناشناخته ای را می دهد که مملو از خطر بالقوه و ماجراجویی هستند. او دوست دارد همیشه در حال حرکت باشد و می داند چگونه می تواند از فرصت هایی که به او داده می شود استفاده کند.

 

خرگوش فلزی (1951، 2011)

او از راحتی و امنیت خانه خود لذت می برد. او اهل خانه و خانواده است و چیزهای زیادی در چنته دارد. او به حمایت خانواده اعتقاد دارد، اما این فقط محدود به ارائه آن نیست، بلکه دریافت در صورت نیاز را هم شامل می شود. او حتی در زمانهایی که دارایی های مادی ندارد بسیار راضی و خشنود است.

 

خرگوش آبی (1903، 1963)

بسیاری از خرگوش های آبی دست های شفابخشی دارند و با خوشحالی از این نیرو به نفع عزیزان خود استفاده می کنند. از بیرون به نظر انزواطلب و درونگرا می رسند، اما می دانند که در صورت لزوم چگونه باید علایق خود را دنبال کنند.

 

برگشت به طالع بینی چینی

ترجمه : فال نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *