• خانه
  • /
  • بلاگ
  • /
  • لباس رنگی بپوشید تا روحیه‌تان را بهبود دهید
ارسال شده در تاریخ:04 بهمن 1395

لباس رنگی بپوشید تا روحیه‌تان را بهبود دهید

لباس رنگی

می‌توانید با قدرت تغییر دادن ظاهرتان و هاله‌ای که از خود متصاعد می‌کنید، خود را شاد کنید…

آیا می‌خواهید روحیه‌ی خود را بهتر کنید؟ روحیه‌تان را با رنگ لباسی که طبیعتاً به آن تمایل  دارید هماهنگ کنید، یا رنگ متفاوتی را انتخاب کنید تا روزتان را تغییر دهید! این‌جا ترکیبی از رنگ‌های همیشه شیک داریم.

رنگ آبی

آیا احساس غم و اندوه می‌کنید؟ این لزوماً نشانه‌ی بدی نیست. آبی به‌عنوان رنگ صلح و آرامش شناخته شده است، و انتخابی برای تسکین دادن روح است. آرامش‌تان را حفظ کنید، به آسمان آبی بالای سرتان یا آبی دریا نگاه کنید، و نفس عمیقی بکشید. اگر روز طولانی در سرکارتان در پیش دارید، یک پوشش فرعی رنگی به کت و شلوار یا لباس آبی آرامش بخشی که برای سرکار پوشیده‌اید، اضافه کنید، مثل یک کراوات یا روسری آبی.

رنگ قرمز

قرمز درخشان باعث می‌شود که دیگران سرشان را به طرف شما برگردانند، احساس انرژی بهتان می‌دهد و باعث می‌شود حتی هنگامی که احساس کمبود اعتمادبه‌نفس دارید، انرژی مثبت داشته باشید و شارژ باشید. راز قرمز پوشیدن این است که وقتی روحیه‌ی بدی دارید، می‌تواند خودباوری شما را تقویت کند و باعث شود به قدرت‌تان ایمان داشته باشید. اگر به‌ندرت از ترکیب رنگی قرمز استفاده می‌کنید اما می‌خواهید روحیه و حال و هوای‌تان را ارتقا دهید، سعی کنید کم کم با پوشیدن کفش های قرمز یا یک کت یا ژاکت شرابی شروع کنید.

رنگ سبز

با سبز پوشیدن می‌توانید خودتان را به طبیعت نزدیک‌تر کنید و احساس آرامش داشته باشید. انتخاب رنگ سبز برای آخر هفته‌تان، وقتی که می‌خواهید ریلکس و آرام باشید و یک پیاده‌روی طولانی کنید، یا وسط یک روز کاری که می‌خواهید در قلب هرج و مرج و شلوغی‌های کار، مرکز آرامش باشید مناسب است. احتیاط کنید حتماً در هنگام استفاده از رنگ سبز در لباس‌های‌تان از آن نوعی استفاده کنید که با رنگ چهره و پوست‌تان هماهنگی داشته باشد. رنگ سبز، انواعی نیز دارد که برای هیچ رنگ پوستی مناسب نیست.

رنگ نارنجی

مطئناً با پوشیدن رنگ نارنجی توجه همه را به خود جلب می‌کنید و سرها را به‌طرف خودتان برمی‌گردانید! اگر هدف‌تان همین است، پس این کار را انجام دهید. اگر نه، از این رنگ قدرت و زندگی دهنده به‌عنوان آیتم کوچکی در لباس‌های‌تان، مانند سویشرت یا کیف پول، استفاده کنید. هاله و حال و هوای شما، برای مرد یا زن آینده‌ی زندگی‌تان دست یافتنی و نمایان می‌شود.

رنگ بنفش

نجیب‌زادگان تنها مردمی بودند که حق استفاده از این رنگ را داشتند. عموماً مردم وقتی به این رنگ گرایش پیدا می‌کنند که می‌خواهند بگویند من توانایی این را دارم که هرکاری دلم می‌خواهد انجام بدهم. البته، دوست داشتن این رنگ به این معنا نیست که شما یک خانه پر از خدمتکار و یک اصطبل پر از اسب دارید. بلکه به این معناست که شما خودتان را به‌عنوان کسی که قوی است و به خود باور دارد و حق انتخاب دارد، می‌بینید. بنفش اغلب رنگ موردعلاقه‌ی انسان‌های خلاق است.

تیپ های ترکیبی

دوست دارید قدرت‌تان به چشم بیاید و احساس خلاق بودن داشته باشید؟ سعی کنید لباس‌هایی بپوشید که ترکیبی از رنگ‌های شرابی و قرمز یا کهربایی باشد. آیا در جستجوی آرامش و سکوت هستید؟ لباس‌هایی به رنگ‌های آبی و سبز بپوشید. و یا اگر از دسته‌ی انسان‌های پرسر و صدا و شلوغ، و کسانی که تنها برای شاد بودن زندگی می‌کنند هستید، لباس‌هایی با رنگ‌های نارنجی و طلایی بپوشید.

 

ترجمه : فال نما 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *