ارسال شده در تاریخ:01 بهمن 1395

اژدها در طالع بینی چینی

اژدها در طالع بینی چینی

 

هیچ‌کدام دیگر از نمادهای طالع‌بینی انرژی بالا و درخشش اژدها را ندارند. از آن‌جا که اژدها یک موجود اسطوره‌ای است، انرژی فراطبیعی زیادی دارد. افرادی که در سال اژدها متولد شده باشند، جذابیت، سخاوت و قابلیت‌های بی‌نظیری دارند.

افراد زیادی معتقدند که یک اژدها در فروتن بودن ناتوان است، اما درواقع آن‌ها واقع‌گرا هستند. این که آن‌ها از تمامی نمادهای دیگر سال‌ها برترند، اشتباه‌شان نیست. آن‌ها همیشه پر از ایده‌ها و افکار درخشانند. یک زندگی عادی برای این افراد مانند زندانی شدن است. آن‌ها بر فراز بال‌های تصورات و تخیلات‌شان به مکان‌ها و ابعاد کشف نشده پرواز می‌کنند. آن‌ها هم‌چنین بسیار معنوی و اهل تفکر هستند.

آن‌ها در سال‌های آغازین زندگی‌شان والدین‌شان را با پرسیدن سوال‌های بیش‌از‌حد و خلاف عرف کلافه و دیوانه می‌کنند. یک والدین باهوش در جستجوی پاسخ‌های خلاف عرف است و تلاش می‌کند تا کودکش را بزرگ کند و شخصیت ذهنی‌اش را شکل دهد. اگر یک اژدها، به این شکل بزرگ شود، در موقعیت‌های نامناسب، او می‌تواند به یک آدم گوشه گیر تبدیل شود. اما حتی در این حالت نیز، باز مردم جذب شخصیت مرموز او می‌شوند. به‌هرحال، آن‌ها با عقاید دیگران زندگی نمی‌کنند و زندگی‌شان را به عنوان عروسک خیمه‌شب‌بازی دیگران سپری نمی‌کنند که دیگران نخ های‌شان را به دست بگیرند و هدایت‌شان کنند.

از آن‌جا که اژدهاها همه‌کاره‌اند، توانا و بااستعداد و جالب‌اند، خیلی شرم‌آور است که زندگی‌شان را تنها به خاطر یک شخص “هدر” بدهند. افسانه‌ها می‌گویند عشق با یک اژدها همراه با درد است، اما این کاملاً واقعیت ندارد. وقتی مردم بفهمند نمی‌توانند مالک آن‌ها باشند، ترجیح می‌دهند لحظات و خاطرات خوبی را که با او داشته‌اند فراموش کنند و به جای خوشحال بودن از این‌که فرصت این را داشته‌اند که او را بشناسند، رنج می‌برند چون نمی‌توانند آن‌ها را داشته باشند. اژدها نمی‌تواند همدم و یار خوبی برای یک روح رام و آرام باشد. اما چیزی که می‌توان با اطمینان خاطر نشان کرد این است که آن‌ها به هیچ‌وجه کسل‌کننده نیستند.

اژدهای نر

شما دقیقاً مثل یک بانوی اژدها از آزادی‌تان قدردانی می‌کنید. شما تقریباً همیشه یک عاشق فوق‌العاده و بی‌نظیرید. بعضی‌ها حتی بر این عقیده‌اند که شما یک اثر هنری از جنبه‌ی جسمانی عشق هستید. اما آزادی شما نباید تحت‌الشعاع قرار بگیرد و شما نمی‌توانید خود را حتی در حلقه‌ی کوچکی از زنجیر نگاه دارید.

ساعات فراموش نشدنی که شما با دوست‌دخترتان سپری خواهید کرد هرگز به ماه و سال نمی‌کشد. گزینه‌ها، پیشنهادات و بانوان علاقه‌مند زیادی برای شما وجود دارند و شما به‌سادگی نمی‌توانید خودتان را تنها وقف یک نفز کنید.

حرارت، خلق و خو و اشتیاق شما برای جنس مخالف بسیار جذاب است. و شما ترجیح می‌دهید که تا ابد مجرد باقی بمانید.

اژدهای ماده

شما به‌سادگی از این‌که مردان علاقه‌مند زیادی شما را احاطه کنند لذت می‌برید. شما یک چیز ویژه، یک چیز مجهول در خودتان دارید که مردان نمی‌توانند طاقت بیاورند. شما خیلی جذاب و از نظر جنسی، خوشایند هستید.

به خاطر جذابیت زیادتان و اثری که بر روی دیگران می‌گذارید، اصولاً برای‌تان سخت است که تنها به یک مرد وفادار باشید. حسادت و دل‌شکستگی کاملاً برای‌تان تعریف‌نشده است، چون شما همیشه چیزی که می‌خواهید را به‌دست می‌آورید، مخصوصاً در مورد مردها.

از آن‌جا که شما هرگز به چنین چیزهایی فکر نمی‌کنید، حتی متوجه هم نمی‌وید که دارید آن‌ها را به سمت دیگران سوق می‌دهید.

عنصرهای سالیانه برای اژدها

اژدها تنها موجود افسانه‌ای در میان حیوانات نمادین سالیانه است. بنابراین اصلاً عجیب نیست که چینی ها آن‌ها را به قدرت‌های ماوراءالطبیعه نسبت می‌دهند. او دوست دارد در مرکز توجه باشد و چیزهایی را ترجیح می‌دهد که از سطح عرف اجتماعی به دور است.

اژدهای چوبی (1915، 1975)

اگرچه اژدها ها علاقه‌ی خاصی به طبیعت ندارند، اژدهای چوب می‌داند که چگونه و چطور تغییر رویه دهد. او توانایی این را دارد که درست به‌موقع توانایی های مخفی خود را عیان کند. و زمانی که منتظر این لحظه است، خودش را نیز برای آن آماده می‌کند.

اژدهای آتشین (1927، 1987)

دید یک اژدها، نامحدود است. این توانایی او را آماده می‌کند تا مسئله را تشخیص دهد و آنالیز کند، و به‌همین خاطر او می‌تواند کاملاً به‌موقع عمل کند. مادامی که راه و روش را انتخاب کند، موفقیتش تضمین شده است.

اژدهای خاکی (1939، 1999)

او تعریف‌ها و استانداردهای اخلاقی واضحی دارد که درک آن برای بقیه دشوار است، اما او این حقایق و افکار را سرسختانه دنبال می‌کند و تمام انرژی خود را صرف این می‌کند که به سرچشمه و حقیقت وجودی خود برسد. او اغلب از ضعفا و نیازمندان حمایت می‌کند.

اژدهای فلزی (1951، 2011)

این اژدها خردمندی خود را از راه گوش دادن کسب می‌کند. او مانند اژدهای چوب از این‌که در مرکز توجه باشد، صرف‌نظر می‌کند. کارهای کوچک، اما تأثیرگذار بیش‌تر از کارهای بزرگ با طبیعت او سازگاری دارند. او از قابلیت‌هایش برای انجام ریسک‌های بزرگ با هدف‌ها و معنی‌های عمیق استفاده می‌کند.

اژدهای آبی (1903، 1963)

چینی‌ها گاهی این افراد را “اژدهای باران” می‌نامند و او سمبل توانگری و کامیابی است. این اژدها ها ارزش خود را می‌شناسند و با شجاعت هدایایی را که زندگی، سخاوت‌مندانه به آن‌ها می‌بخشد، می‌پذیرند.

برگشت به طالع بینی چینی

ترجمه : فال نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *