• خانه
  • /
  • بلاگ
  • /
  • رابطه‌ی عاطفی‌تان را پایدار و ابدی کنید
ارسال شده در تاریخ:08 بهمن 1395

رابطه‌ی عاطفی‌تان را پایدار و ابدی کنید

اگر در یک رابطه‌ی عاطفی هستید، باید بدانید راه‌هایی وجود دارد که نه تنها باعث استحکام رابطه‌تان می‌شود، بلکه می‌توانید از موفق بودن رابطه مطمئن باشید!

خدا می‌داند که انسان‌ها چقدر پیچیده هستند، و به‌طبع آن، رابطه‌های عاطفی نیز پیچیده‌اند. آیا دل‌تان می‌خواهد رابطه‌تان را ابدی کنید؟ توصیه‌های طالع‌بینی را به‌خاطر بسپارید.

چه ویژگی‌ها و خصوصیاتی در طرف مقابل‌تان وجود دارد که باعث می‌شود دل‌تان نخواهد او را از دست بدهید؟ چه خصوصیتی در شما وجود دارد که باعث تحسین و تمجید طرف مقابل‌تان می‌شود؟ اگر شما چنین ویژگی‌هایی در یک‌دیگر ببینید، بدین معناست که یک رابطه‌‌ی پایدار و همیشگی دارید.

اگرچه نشان خانه‌ی هفتم (خانه‌ی هفتم، مربوط به همسر و شریک زندگی یا فردی ست که عاشقش هستیم) طرف مقابل‌تان، بهترین نشانه است، نماد و نشان ماه تولد او، به‌تنهایی می‌تواند راهنمای این باشد که شما و طرف مقابل‌تان به چه‌چیزهایی نیاز دارید تا بدون توجه به حوادث و وقایع، درکنارهم بمانید.

  متولد برج حمل-فروردین ماهی

فروردینی‌هایی که همیشه کارهای‌شان را خودشان انجام می‌دهند نمی‌خواهند به‌دیگران فرمان و دستور بدهند. درکنترل بودن، (درست یا غلط) برای‌شان کافی است. اگر کسی که دوستش دارید درک کند که شما واقعاً به روحیه‌ی مستقل او احترام می‌گذارید، خیال‌تان راحت می‌شود.

متولد برج ثور-اردیبهشت ماهی

وقتی حرف از سرسختی، سماجت و پافشاری به‌میان بیاید، متولدین اردیبهشت در جایگاه نخست قرار دارند، و این نشانه‌ی خوبی است. اجازه بدهید کسی که دوستش دارید بداند که شما واقعا چقدر عاشق این خصلت او هستید که هرگز از چیزی که از نظرش مهم باشد، دست نمی‌کشد (که این شامل خود شما هم می‌شود)

متولد برج جوزا-خرداد ماهی

زندگی با یک خرداد ماهی یعنی زندگی با کسی که مجموعه‌ای از احساسات مختلف است. احساساتی مانند هیجان پایدار، برانگیختگی، حس کنجکاوی، و طراوت. بگذارید طرف مقابل‌تان بداند که زندگی برای شما بدون او، بسیار خسته‌کننده و کسل‌کننده است.

متولد برج سرطان-تیر ماهی

تیرماهی، قهرمان احساسات و عواطف و هم‌چنین، حمایت و پشتیبانی‌است. مطمئناً عاشق این هستید که وقتی آشپزی می‌کنید، عشق تیرماهی شما در حالی که پشت سرتان ایستاده، به غذا ادویه می‌زند، و عاشق تمام کارهایی هستید که او برای محافظت و مراقبت از شما انجام می‌دهد. این‌کار، برای او به معنای همه‌چیز است.

متولد برج اسد-مرداد ماهی

اگر عشق زندگی شما، شیر جاه‌طلب و تأثیرگذار است، بدین معناست که شما کسی را دارید که بهشت و زمین را برای شما جا‌به‌جا می کند. اطمینان داشته باشید که او به‌اندازه‌ی دنیا برای‌تان اهمیت دارد و شما همیشه 200 درصد به او وفادار خواهید ماند.

متولد برج سنبله-شهریور ماهی

ذهن شهریور ماهی آگاه و بصیر، برای طرف مقابلش کمی پیچیده است، اما خود را اولویت دوم او قرار ندهید. اجازه دهید او بداند که شما به قدرت قضاوت، تحلیل گری و واقع‌بینی بنیانی او اعتماد دارید.

متولد برج میزان-مهر ماهی

عشق مهرماهی شما می‌تواند یک عاشق بی‌شرم و به‌طرز ناامیدکننده‌ای رومانتیک باشد. به ایده‌ال‌ها و رویاهای او برای ایجاد و تداوم یک رابطه‌ی بی‌عیب و نقص احترام بگذارید و آن را گرامی بدانید. تمامی این رویاها و نقشه‌هایی که با شما به اشتراک گذاشته می‌شود، خود به تنهایی ثابت می‌کند که او هرگز نمی‌خواهد بگذارد شما بروید.

متولد برج عقرب-آبان ماهی

اگر عشق زندگی شما متولد آبان است، باید بدانید که نه‌تها با یک انسان، بلکه با یک نیروی خلاق طبیعت سر و کار دارید. چه هنر باشد، چه موسیقی، چه پول و ثروت، چه کسب و کار و تجارت، و چه رابطه‌ی جنسی، او می‌تواند به همه‌چیز جامه‌ی عمل بپوشاند. بگذارید او بداند که شما عاشق این هستید که او به طرز ظالمانه‌ای خارق‌العاده است.

متولد برج قوس-آذر ماهی

با وجود این‌که آذر ماهی‌ها بزرگ‌ترین میهمانان ضیافت زندگی هستند، اما هم‌چنان می‌توانند سرشار از انرژی‌های هیجانی باشند. اطمینان حاصل کنید که او بداند که شما همیشه آن‌جا (مخصوصاً در جمع) و مراقب او هستید.

متولد برج جدی-دی ماهی

عشق دی ماهی شما یک باهوش به‌تمام معناست و با قدرت بیگانه نیست. او را که این‌قدر موفق است ستایش کنید و عاشقش باشید و تمام برنامه‌ها و اهداف آینده‌اش را تشویق و حمایت کنید، این چیزی است که باعث پیشرفت و ادامه‌ی رابطه‌تان می‌شود.

متولد برج دلو-بهمن ماهی

عشق بهمن ماهی شما ذهن تحلیل‌گر و افکار قطعی و برنامه‌ریزی شده و طبقه‌بندی شده‌ای دارد که به آن می‌بالد. ذهن مبتکر و اشتیاق او برای برای انجام کارهای تازه و سودمند را تحسین و تشویق کنید. نسبت به‌هم خودخواه نباشید تا او برای همیشه عاشق‌تان بماند.

متولد برج حوت-اسفند ماهی

عشق اسفندماهی شما، از متولدین تمام ماه‌های دیگر، احساساتی‌تر و درون‌گراتر و خویشتن‌نگر تر است. و هم‌چنین باید گفت علاقه‌مندی‌های عجیب و غریبی هم دارد. سعی کنید پایه و اساس آرامش و قدرشناسی و موجود منحصر به فرد زندگی رومانتیک و احساسی او باشید. و به شما اطمینان می‌دهم او زندگی جاودانی و بی‌پایانش را با شما قسمت خواهد کرد.

همه‌ی ماه‌ها

از جمله‌ی “دوستت دارم” زیاد استفاده کنید. اگر او نیز همین جمله را در پاسخ به شما بگوید و صداقت داشته باشد، فردی وفادار و ماندنی است. دیگر به مدرک و دلیل بیش‌تری برای اثبات پایداری و دوام رابطه‌تان احتیاجی ندارید.

ترجمه : فال نما 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *