خوک

خوک در طالع بینی چینی

نماد خوک در طالع بینی چینی

در بعضی از فرهنگ‌ها، خوک نماد خوشبختی است و بنابراین، گفته می‌شود کسانی که در سال خوک متولد می‌شوند، خوش‌شانس هستند. آن‌ها متخصص حل مسائل زنذگی هستند. اما این تنها نیمی از حقیقت است. گاهی آن‌ها احساس می‌کنند موفقیت و خوشبختی از آسمان بر آن‌ها نازل شده.

اغلب افرادی که تحت‌تأثیر این نماد هستند، خیلی لاغر هستند، پوست سفید و صورتی و چشمان آبی دارند. این رنگ‌ها رنگ موردعلاقه‌ی آنان نیز هستند. آن‌ها افراد پریشانی به‌نظر می‌رسند، اما این استاد جاه‌طلب غرق در تحقیق درباب خودشناسی است، کاوشی که خودش را پیدا کند.

متأسفانه، افراد متولد شده در سال خوک، نمونه‌ی زنده‌ی این حقیقت هستند که چطور افراد صاف و صادق در نهایت، احمق و ساده‌لوح به‌نظر می‌آیند. آن‌ها دنیا را از ورای عینک صورتی خود می‌بینند و ساده‌لوحانه بر این باورند که که تمام مردم درست مثل خودشان، صادق و خوش‌نیت هستند. به‌همین خاطر آن‌ها اغلب توسط دیگران آسیب می‌بینند. اما خوش طینتی اینان حد و حدودی دارد، و گاهی در برابر ابراز احساسات خود مانع می‌سازند و نقطه‌ضعف‌های خود را با حفظ فاصله‌ی امن از دیگران محفوظ می‌دارند.

اگرچه این افراد صمیمی و بی‌خیال به‌نظر می‌رسند، در اعماق وجودشان از برقراری رابطه‌های عمیق و عاشقانه می‌ترسند. آن‌ها داشتن روابط دوستانه‌ی سطحی و آشنایی با دیگران را به داشتن رابطه‌ای عمیق و صمیمی و عاشقانه ترجیح می‌دهند. اگرچه می‌توانند خیلی عاشق باشند، اما عموماً در رابطه رنج زیادی را متحمل می‌شوند.

خوک‌ها در دوران کودکی، کابوس والدینی هستند که می‌خواهند فرزندان‌شان را با دیسیپلین و مقررات بزرگ کنند. اما برای والدین سازگارشان دوست‌داشتنی هستند و همیشه با پیشنهادهای جالب‌شان والدین‌شان را راضی می‌کنند.

وقتی بزرگ‌تر می‌شوند، دیگران ممکن است آن‌ها را نقد کنند و بگویند که این افراد کارهای زیادی را امتحان می‌کنند و در نهایت هیچ‌کدام را به‌پایان نمی‌رسند. اما این کار باعث می‌شود مدام در زندگی‌شان بر سر دوراهی باشند، و وقتی تصمیم می‌گیرند تا به کار دیگری بچسبند، در آینده پشیمان خواهند شد چون از کار دیگری صرف‌نظر کرده‌اند.

این افراد نیازی ندارند زیاد راجع به پول نگران باشند. آن‌ها معمولاً به‌طور غیرمنتظرانه‌ای یا پول زیادی به ارث می‌برند یا برنده‌ی لاتاری می‌شوند. اگر هیچ‌کدام از این اتفاق‌ها هم نیفتد، باز به‌اندازه‌ی کافی موفق هستند تا پول کافی به‌دست بیاورند.

مرد متولد سال خوک:

زنان همیشه می‌توانند به شما تکیه کنند و شما هم همیشه آماده‌ی سازش هستید. بقیه‌ی مردان به شما متلک می‌اندازند و می‌گویند شما زیادی نرم و ملایم هستید، زیادی اهل سازش هستید و چیزهایی از این دست، اما شما هرگز حرف‌های مغرضانه‌ی بقیه را باور نمی‌کنند.

اظهارنظرهای مردان دیگر شما را آزار نمی‌دهد، چون شما می‌دانید که رفتار شما قلب زنان را به‌دست می‌آورد.

وقتی تصمیم به انجام کاری بگیرید، اعتمادبه‌نفس کافی دارید تا وارد عمل شوید. اما به اندازه‌ای باهوش هستید که به چیزی احتیاج دارید تا خود را با آن وفق دهید.

وقتی می‌خواهید مشکل و مسئله‌ای را حل کنید، دوست دارید تمام جزئیاتش را بررسی و باز کنید. وقتی جزئیات مسئله‌ای را بررسی می‌کنید و آن را باز می‌کنید، راحت‌تر می‌توانید آن را حل کنید. خوشبختانه، همان‌قدر که می‌توانید حرف بزنید، همان‌قدر هم می‌توانید گوش کنید.

زن متولد سال خوک:

شما یک زن ملایم، احساساتی و وفادار هستید. عشق زندگی‌شما به راحتی می‌تواند روی طبع مادرانه‌ی شما حساب کند. اما شما در این کار زیاده‌روی نمی‌کنید و فرزندان‌تان را محدود و محصور می‌کنید. مکی به آن‌ها استقلال بدهید.

شما همیشه در موضوعات عشقی خوش‌شانس نیستید. طرف مقابل شما میداند که حاضرید برای او همه‌چیز را فدا کنید، حتا اگر او برای شما فرد مناسبی نباشد. این عادت شما باعث می‌شود که او کنترل شما را در دست بگیرد و درنهایت نابودتان کند.

شما برای جلوگیری از دعوا و سوءتفاهم و ایجاد هماهنگی و تفاهم، نیازهای خود را در اولویت آخر قرار می‌دهید و تمایل دارید تا نارضایتی و ناراحتی خود را در درون خود نگاه دارید و آن را بروز ندهید. این عادت می‌تواند یک اشتباه خیلی بزرگ باشد.