سگ

نماد سگ در طالع بینی چینی

نماد سگ در طالع بینی چینی

مهم نیست کسی که متولد سال سگ است، چقدر در نگاه اول نامحسوس به‌نظر بیایند، اما عملکردی تغییرناپذیر دارند. این مثال را درنظر بگیرید، یک گروه ارکستر موسیقی با تمام موزیسین‌ها و همه می‌خواهند ویالن اول را بنوازند، چه‌کسی می‌خواهد آهنگ‌های پس‌زمینه را بنوازد؟ اگر همه بخواهند حرف بزنند، چه‌کسی با علاقه گوش می‌کند؟ اگر همگی درگیر هیجانات ناشی از آمال و آرزوهای خود باشند، چه‌کسی فداکاری می‌کند و از خواسته‌اش صرف‌نظر می‌کند؟ هیچ‌کس، به‌جز شما که فروتن و وفادارید.

شما اصلاً نگران این نمی‌شوید که مردم بگویند او به هیچ‌چیز در زندگیش نرسیده. هیچ اهمیتی هم به مد جدید روز نمی‌دهید. شما با یک جفت جین که مد دهه‌ی گذشته هم باشد، احساس خوبی دارید. وقتی دیگران دچار بیهودگی می‌شوند، شما با خوشحالی به‌چیزهایی فکر می‌کنید که دیگر به آن‌ها نیازی ندارید. کسی که می‌خواهد خودش را بشناسد، نیازی به ماشین گران قیمت، کت مارکدار، و زرق و برق ندارد تا شادمان باشد. شما بر این باورید که مردم با چنین چیزهایی خود را راضی نگاه می‌دارند، چون در درون احساس می‌کنند برای خودشان دلایل کافی برای شاد بودن ندارند. و شما به چنین چیزهایی احتیاج ندارید.

البته، وقتی کسی، مثل شما، در وضعیت کاملاً متعادلی قرار دارد، اغلب بدین معناست که در بخش‌های دیگری از زندگیش رنج می‌کشد. شما، کمبود صمیمیت و وفور و فراوانی دارید. اما فکر کنید زندگی چگونه پیش می‌رود اگر هرکسی با بی‌قیدی نیازها و خواسته‌هایش را پیش ببرد؟ آیا چیزی ارزش‌مندتر و عزیزتر از آرامش و هماهنگی بین انسان‌ها وجود دارد؟! سگ‌ها زندگی می‌کنند تا به‌دیگران کمک کنند و به‌آن‌ها آرامش هدیه دهند، و در این دنیای نامتعادل، این یک خصیصه‌ی بسیار عالی است و مردم به چنین چیزی نیاز دارند.

بسیارخوب، ممکن است کمی بدبین به‌نظر بیایید. اما این یک مزیت است. مگر نه؟ کسی که همیشه انتظار بدترین چیز را داشته باشد، هرگز مأیوس نخواهد شد.

هرکسی که قلب شما را به‌دست بیاورد، یک دوست خوب برای زندگی‌اش پیدا کرده.

بچه‌ها افراد متولد سال سگ را دوست دارند، چون افراد مراقبی هستند. مادرشوهرها و مادرزن‌ها عروس یا داماد متولد سال سگ خود را دوست دارند، چون آن‌ها محکم هستند. شما وفادارید، قابل‌اعتماد هستید و همیشه در دسترس و حاضر به خدمت هستید.

مرد متولد سال سگ:

شما مردی هستید که حاضر است هرکاری را برای کسی که دوستش دارد، انجام دهد و قبل از هرکسی از او محافظت و حمایت می‌کند، حتا اگر آن زن برایش انتخاب اشتباهی باشد. وقتی عاشق می‌شوید، تا انتهای راه عاشقید.

اما باید قبول کنید که اشتیاق شما را نمی‌توان با فوران آتش‌فشان مقایسه کرد. با این‌که در درون‌تان می‌سوزید و می‌میرید، اما اظهار این اشتیاق و عشق سوزان برای‌تان بسیار سخت است.

شما ترجیح می‌دهید احساسات‌تان را مهار کنید و عشق‌تان را در عموم نشان ندهید و ابراز نکنید. شاید کمی سنتی و محافظه‌کار باشید، چون ترجیح می‌دهید زندگی خصوصی‌تان، در چارچوب خصوصی‌تان باقی بماند.

زن متولد سال سگ:

شما برای یک مرد خوش‌گذران و اهل تفریح، یک زن کامل و بی‌نقص هستید. شما خانه‌تان را در وضعیتی ایده‌آل نگه می‌دارید، شست و شو می‌کنید، پخت و پز می‌کنید و خانه را تمیز می‌کنید و این کارها اصلاً برای‌تان سخت نیست.

هیچ‌کس مثل شما نمی‌تواند چمدان‌ها را خوب ببندد و آماده کند. و البته، هیچ‌کس به‌اندازه‌ی شما بچه‌ها را دوست ندارد. هیچ مادر شوهری به‌اندازه‌ی مادرشوهر شما با اشتیاق و علاقه‌ی زیاد درباره‌ی عروسش فکر نمی‌کند. آن‌ها حتا اگر بخواهند هم نمی‌توانند کسی مثل شما را پیدا کنند.

وقتی غروب می‌شود و همسرتان، خسته از سرکار برمی‌گردد، خوب می‌داند که خانه‌ای گرم و همسری وفادار منتظرش هستند و همیشه به تمام نگرانی‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات محیط کارش گوش می‌دهند. شما خیلی خوب می‌دانید که چه‌طور باید به او دلگرمی بدهید و تشویقش کنید، اما وقتی شما هم در دردسر بیفتید، دقیقاً همین انتظارها را از او دارید.