میمون

میمون در طالعبینی چینی

میمون در طالع بینی چینی

براساس طالع‌بینی چینی شعار زندگی شما این است: زندگی یک بازی است، که اگر به‌خوبی بازی کنیم، خیلی لذت‌بخش است. هرکسی که زندگی‌اش را جدی بگیرد، اشتباه می‌کند.

از نظر شما مردم خنده‌دار و جالب هستند. درابتدا، آن‌ها به جوک‌های ظریف شما می‌خندند، و سپس احساس می‌کنند فریب خورده‌اند و عصبانی می‌شوند.

شما به‌آسانی می‌توانید به اسکیموها یخ بفروشید و تظاهر به احمق بودن و کور بودن بکنید. احمقانه است اگر از این توانایی و مهارت به نفع خودتان استفاده نکنید.

در کار و بیزینس، شما گاهی به همکاران‌تان از پشت خنجر می‌زنید. گاهی حتا طوری پیش می‌روید که برای پیشرفت کارتان حاضرید به‌خودتان هم از پشت خنجر بزنید، و اهمیتی هم برای‌تان ندارد. همیشه می‌توانید شغل و جایگاه‌تان را عوض کنید. شما می‌توانید بدون تلاش برنده‌ی هر جایزه‌ای بشوید، اما این بدان معنا نیست که فداکاری نمی‌کنید، مخصوصاً اگر به‌نفع‌تان باشد.

شما معتقدید حداقل دوازده‌بار عشق را تجربه کرده‌اید. و هربار، هرتجربه منحصربه‌فرد و فوق‌العاده بود. شما نمی‌توانید بفهمید چرا هربار وقتی به‌دلایل طبیعی احساسات‌تان فروکش کرد، طرف مقابل‌تان این‌قدر واکنش نشان می‌دهد و مثل شخصیت‌های فیلم‌ها عمل می‌کند. همیشه این سناریو برای‌تان تکرار می‌شود. درابتدا، هرکسی که با شما وارد رابطه می‌شود، مثل یک پروانه دور شما می‌گردد، و وقتی می‌سوزند، به‌جای خودشان، شمع را که شما باشید، سرزنش می‌کنند.

زندگی خانوادگی چیزی نیست که برای شما مهم و لذت‌بخش باشد. ازدواج از نظر شما، بیش‌تر مانند باری بر روی دوش است. اما عاشق بچه‌ها هستید. گاهی آن‌ها شما را یاد بچگی خودتان می‌اندازند، وقتی که هیچ‌کس از دست حقه‌ها و بازی‌های شما در امان نبود. بیچاره والدین‌تان! بچه میمون درست مثل میمون بزرگسال است، تنها خود را بیش‌تر وفق می‌دهد!

گاهی‌اوقات، دلتان برای دوران کودکی‌تان تنگ می‌شود، شاید واقعاً هیچ‌وقت بزرگ نشده‌اید. گاهی اوقات سرزندگی‌تان، خود شما را آزار می‌دهد، اما کسانی که عاشق‌تان هستند، مطمئناً شما را می‌بخشند.

مرد متولد سال میمون:

شما از آن دسته مردانی هستید که می‌توانید هرکسی را که انتخاب می‌کنید، با نگاه رویایی و کلمات مهربانانه‌تان هیپنوتیزم کنید. گاهی‌اوقات، مثل یک خودنما به‌نظر می‌رسید، اما مردی در حد و اندازه‌ی شما استطاعتش را دارد.

به‌خاطر جذابیت غیرقابل مقاومت‌تان، خانم‌ها اصولاً از اشتباهات‌تان چشم‌پوشی می‌کنند. و نه‌تنها شما بخشیده می‌شوید، بلکه حتا ممکن است به‌ این‌که با یک سویشرت کهنه و ظاهر شلخته سر قرار رسمی‌تان ظاهر شده‌اید لبخند بزنند و یا حتا تحت تأثیر این‌که قوانین و قواعد را زیرپا گذاشته‌اید و با ماهی سفید شراب قرمز سفارش داده‌اید، قرار می‌گیرند.

شما درست مانند زنان متولد سال میمون، خود را به‌هیچ عنوان اسیر و محدود نمی‌کنید، حتا اجتماع و عشق. شما عاشق ماجراها و اتفاقات عاشقانه‌ی زندگی‌تان هستید و اصلاً از نشان دادن آن به عموم خجالت نمی‌کشید.

زن متولد سال میمون:

شما زنی هستید که می‌خواهد قبل از این‌که درگیر یک رابطه‌ی جدی شود، تمام و کمال از آزادی‌اش لذت ببرد. وقتی از جذابیت‌تان استفاده می‌کنید، هیچ مردی طاقت نمی‌آورد. اما شما قلب‌تان را به آسانی به‌کسی نمی‌دهید و تنها تعداد خیلی کمی می‌دانند که این زنی که لباس‌های عادی پوشیده و خیلی زود روحیه‌ و حال‌وهوای خود را عوض می‌کند، درواقع چه‌کسی است.

ازدواج و متعهد شدن برای شما سخت است. گاهی‌اوقات از خودتان می‌پرسید چطور آدم می‌تواند مسئولیت‌پذیر باشد، ازدواج کند و بچه‌دار شود، درحالی‌که شما به‌عنوان یک زن نمی‌توانید.

اگر تصمیم بگیرید بچه‌دار شوید، کودکان‌تان را با اعتماد و آزادی‌دادن بزرگ می‌کنید و به‌آن‌ها اهمیت استقلال را می‌آموزید. شما ممکن است بهترین فرد روی زمین برای مراقبت کردن از دیگران نباشید، اما فرزندتان متوجه این امر نمی‌شود، چون او را غرق در تمام چیزهایی می‌کنید که نیاز دارد تا بزرگش کنید.

درطول سال 

ذهن بیدار و آگاه میمون باعث می شود تا او بتواند به‌طور هم‌زمان درگیر چند پروژه باشد. گاهی اوقات، به نظر می‌رسد اوضاع برایش کمی پیچیده می‌شود، اما درنهایت، به‌عنوان برنده از پس تمام شرایط برمی‌آید. او با قدرت بیانش، تونایی این را دارد که از پس شرایط بدبینانه نیز برآید.

میمون تحت تأثیر عنصر چوب:

او وقتی می‌خواهد برای چیزی برنامه‌ریزی کند، می‌تواند خود را از موقعیتی که در آن قرار دارد، رها کند و از زاویه‌ی بالا آن را ببیند. او با ذهن باز و روح آگاه خود می‌تواند قبل از این‌که وارد عمل شود، در ذهنش سناریوهای زیادی را بازی و پیاده کند.

میمون تحت تأثیر عنصر آتش:

اگرچه این میمون, در نگاه اول هردمبیل به نظر می‌رسد, اما درواقع تنها کسی است وقتی اوضاع بد پیش می‌رود، می‌شود به او اتکا کرد. اگرچه او شلوغ‌ترین و شلخته‌ترین نوع میمون است و به فضای زیادی برای مانور دادن احتیاج دارد، دوست دارد به همه پیشنهاد کمک دهد.

میمون تحت تأثیر عنصر زمین:

این افراد معمولاً اعتمادبه‌نفس کافی دارند و نیازی ندارند تا خودشان را به‌جلو هل دهند تا دیده شوند. آن‌ها گاهی‌اوقات به رقبایشان این اجازه را می‌دهند تا بتازند. وقتی در خانه هستند، احساس آرامش و راحتی می‌کنند و می‌توانند از زندگی مستقل خود لذت ببرند، اما از بیرون به‌نظر می‌رسد که این افراد نمی‌توانند بدون افرادی که همیشه در جمع‌شان احاطه شده‌اند زندگی کنند.

میمون تحت تأثیر عنصر فلز:

میمون‌های تحت تأثیر عنصر فلز، متعادل‌ترین افراد در نمودار متولدین سال میمون با عناصر مختلف هستند. آن‌ها به‌راحتی می‌توانند وارد موقعیت جدیدی شوند و ثبات نشان دهند. این افراد از نظر کاری و در تجارت می‌توانند به موفقیت‌های زیادی دست یابند.

میمون تحت تأثیر عنصر آب:

این میمون‌ها، تقریباً می‌توان گفت زیباترین و شیک‌ترین در نمودار عناصر مختلف متولدین سال میمون هستند. او از جذابیتش و تأثیری که روی دیگران می‌گذارد آگاه است و از ادب و رفتار و منش خود برای جذب مردم استفاده می‌کند تا اهدافش را پیش ببرد. وقتی حواسش را متمرکز پول می‌کند، می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ مالی دست یابد.