گاو

گاو در طالع بینی چینی

نماد گاو در طالع بینی چینی

بر اساس طالع بینی چینی، زمان برای شما از سایر نمادهای طالع بینی کندتر می گذرد. این همه هیاهو، استرس و سبک زندگی مدرن شما را نسبتا عصبی می کند. شما نمی توانید چند کار را با هم انجام دهید. ترجیح می دهید روی یک کار تمرکز کنید و آن را به بهترین وجه انجام بدهید.
در کودکی بسیار ساکت بودید و رتق و فتق شما آسان بود. از سنین پایین از خود پختگی و رفتار مسئولانه بالایی نشان داده اید، بنابراین والدین شما هیچ نگرانی بابت تکالیف مدرسه یا فعالیت های فوق برنامه شما نداشتند.
هیچگاه دوست نداشته و ندارید شما را کند و بدقلق بدانند. شما لبریز از انرژی هستید، اما این انرژی در معرض دید و پر سر و صدا نیست، بلکه خود را در توان شما برای وقف کامل خود به انجام کار و قابلیت اعتماد به شما برای انجام کاری که خود را وقف آن کرده اید نشان می دهد. شما می توانید مثل یک متولد سال گاو کار کنید و تعهد و استقامتی را یاد بگیرید که سایر نمادهای زودیاک تنها می توانند حسرت آن را داشته باشند.
شما همیشه از حداکثر توان و ظرفیت خود مایه می گذارید و از دیگران هم همین انتظار را دارید، اما این ممکن است به نظر آنها غیرممکن برسد. آنها در حالی با خوشحالی کاری انجام نمی دهند که همه کار بر دوش شما است و اغلب عناوینی مثل کله شق یا بدقلق را به شما نسبت می دهند.
هنگامی که مردم شما را محافظه کار می نامند به نظرتان ناعادلانه است، اما آنها این کار را انجام می دهند، زیرا شما هیچ منطقی را برای کنار گذاشتن سنت به خاطر جدیدترین مدها نمی پذیرید.
در حقیقت شما انسان واقعا خوبی هستید. تنها زمانی کنترل خود را از دست می دهید که کسی عمدا شما را تحریک کند یا باعث عصبانیت تان شود. این نقطه اشتراک شما با یکی از خویشاوندان نزدیک تان، برج ثور (Taurus) از طالع بینی غربی است. فَوَران عصبانیت شما برای عزیزان تان و همچنین هر کسی که شما را می شناسد وحشتناک است، و فقط خدا می داند که آنها برای این عصبانیت چه میزان دلیل برای شما فراهم می کنند. به عنوان مثال، رئیس تان را در نظر بگیرید که می خواهد کمتر از آنچه حق شماست به شما حقوق پرداخت کند، یا همسرتان که خیره سرانه از پذیرش اقتدار ذاتی شما سر باز می زند.
گاوها زنان آزاداندیش و خرده گیر را تحمل نمی کنند، اما این به معنی بی وفایی آنها نیست. فقط پیش از اینکه خود را رها کنند نیاز به آمادگی بیشتری دارند. به سختی می توانید شوهری عاشق پیشه تر یا پدری با ملاحظه تر از گاو پیدا کنید.

گاو نر

شما ذاتا محتاط و واقع بین هستید. شما عملکرد خوبی در عشق و آزاداندیشی ندارید.
اگر نتوانید پارتنری را پیدا کنید که با آرامش خود را تسلیم خواسته شما کند، دست کم یک رفتار سیاستمدارانه از او انتظار دارید، به نحوی که بتوانید مطمئن باشید هیچ اراده ای یا خدایی نکرده سرسختی در خود ندارد.
زمانی که زن مناسبی را پیدا کنید، نشان خواهید داد که می توانید یک همسر بسیار بخشنده و عاشق پیشه باشید. زنی که بتواند به سبک زندگی شما عادت کند، قطعا در کنار یک همسر قابل اعتماد از بهشت روی زمین لذت خواهد برد.
اگر توانایی عشق ورزی شما مورد سوال واقع شود با حساسیت واکنش نشان می دهید و به آسانی می رنجید. شما قطعا مردی نیستید که در ابراز احساساتی مثل نوازش، در آغوش گرفتن، دست در دست هم گرفتن و پیاده روی زیر نور ماه زیاده روی کند.

 

گاو ماده

شما زنی با ویژگیهایی هستید که روزگاری ارزش زیادی داشتند. شما وفادار، نجیب، صرفه جو و از خود گذشته هستید. شما همین ویژگی ها، یا بهتر است بگوییم محاسن را از پارتنر خود می خواهید و انتظار دارید. شما تاکید خاصی روی وفاداری به همسر دارید. حتی کوچکترین لَوَندی شما را به خشم می آورد.
با وجود این، حتی شما هم گاهی باید بر میل درونی خود نسبت به یک مرد دیگر غلبه کنید. اما این هرگز از ظاهر شما قابل رویت نیست. شما همیشه بهترین همسر و مادر ممکن را از خود به نمایش می گذارید. شما واقعا تمایل دارید به خاطر خانواده تان از این خواسته های خود بگذرید.

 

گاو چوبی (1925، 1985)

چوب، پتانسیل خلاقیت گاو را فعال می کند. حتی پیچیده ترین روابط را به آسانی درک می کند. راه حل های او اغلب کمی غیرمعمول هستند، اما او با عزم راسخی آنها را اجرا می کند.
اگر یک گاو در کنار خود داشته باشید (به خصوص در کسب و کار و تجارت) بسیار خوش شانس خواهید بود. او نه تنها در برنامه ریزی عالی عمل می کند، بلکه دقیقا روش اجرای آن برنامه ها را نیز می داند. او با قاطعیت نظر خود را حفظ می کند و فارغ از اینکه دیگران چه فکری می کنند، کار خودش را انجام می دهد.

 

گاو آتشین (1937، 1997)

واقع بینی این گاو، او را از دنبال کردن اهداف دست نیافتنی باز می دارد. او ترجیح می دهد استعداد خود را در مفیدترین حوزه ها صرف کند. هوشمندی اش او را قادر می سازد تا ایده های خود را ارائه کند. بسیاری از گاوهای آتشین عاشق سفر هستند.

 

گاو خاکی (1949، 2009)

این گاو ماجراجو نیست و به هر قیمتی از ریسک دوری می کند. او دوست دارد در نواحی شناخته شده و آشنا باقی بماند و این تنها از نظر جغرافیایی نیست، زیرا از همین طریق است که شخصیت قوی او می تواند موثرترین ابزار مراقبت از عزیزانش باشد.

 

گاو فلزی (1901، 1961)

برخلاف گاو خاکی، گاو فلزی جرات ورود به حوزه های ناشناخته را دارد و به آهستگی، اما با قاطعیت به اهداف خود دست پیدا می کند. خارج کردن این گاو از مسیری که انتخاب کرده است کار دشواری است. همیشه هدف خود را در خاطر دارد و برای سازندگی به دنیا آمده است.

 

گاو آبی (1913، 1973)

او ترجیح می دهد به جای عمل، نظاره کند. اگرچه دانش وسیعی دارد، اما تنها در صورت درخواست، توصیه های خود را ارائه می کند. نظرات واضح و مُتقَنی درباره همه چیز دارد و هیچ کس نمی تواند روی او تاثیر بگذارد. متعلقات خودش و خانواده اش برای او مقدس هستند و او با تمام قدرت از آنها دفاع می کند.