ارسال شده در تاریخ:03 بهمن 1395

!عشق زندگی‌تان را پیدا کنید

عشق زندگی‌

 

با توجه به ماه تولدتان، از این رموز استفاده کنید تا عشق زندگی‌ و فرد ایده‌آل‌تان را پیدا کنید و نگهش دارید.

در جستجوی عشق بودن، کاری مهارت‌آمیز و گاهی حتی کسل‌کننده است – کلی قرار ملاقات با انسان‌های اشتباه و کلی اتلاف وقت. ناامید کننده است مگه نه!

 خوشبختانه شما می‌توانید با استفاده از چند حقه‌ی کوچک مربوط به طالع‌بینی، با سرعت بیش‌تری عشق واقعی‌تان را پیدا کنید…

  برج حمل-فروردین ماه

شما همیشه به سرعت پتانسیل طرف مقابل‌تان برای عشق را شناسایی می‌کنید، اما همیشه دست به کار نمی‌شوید. مهم نیست کجا پیدای‌شان می‌کنید، فقط فوراً دست به کار شوید و از او بپرسید چه روزی می‌توانید به دنبالش بروید. شما رانندگی می‌کنید و خودتان رستوران را انتخاب می‌کنید. سوال دیگری نیست؟ شما پاسخش را دارید.

سایر ویژگیها…

برج ثور-اردیبهشت ماه

شهوت‌گرایی و نفس گرایی همیشگی و هر روزه‌ی شما همیشه خیلی واضح و آشکار نیست. هنوز به آخرین رابطه‌ی عاشقانه‌ای که داشته‌اید نزدیکید و هنوز در حال بهبود هستید، و شاید هم در حال مخفی کردن آن. تمامش کنید و از روی مبل بلند شوید، به سمت چیزی بروید که با شخصیت‌تان هماهنگی دارد و به بازی برگردید. عشق جایی بیرون از خانه است، و اگر کسی می‌تواند جذبش کند، آن شما هستید. اما باید بیش‌تر بیرون بروید.

سایر ویژگیها…

برج جوزا-خرداد ماه

شخصی که آن گوشه ایستاده را می‌بینید؟ همانی که با انگشتش مدام به میز ضربه می‌زند و بی‌قرار و ناآرام است و واضح است که نمی‌تواند برای ترک کردن آن‌جا صبر کند؟ اسم شما بر سرنوشت او حک شده. به او آن‌قدر نزدیک شوید تا بتوانید حرف‌هایش را به آسانی بشنوید، سپس به او پیشنهاد یک گپ و گفت را بدهید و با تمام روحیه‌ی شوخ‌طبع و بذله‌گوی‌تان ظاهر شوید. نگاه‌های تند و گذرا به او بیندازید و اگر نگاه او را خیره به خودتان دیدید، حرکت بعدی را انجام دهید.

سایر ویژگیها…

برج سرطان-تیر ماه

هرگز کسب و کار را با خوش‌گذرانی قاطی نکنید. هرگز. و هرگز کوچک‌ترین توجهی به شخصیت‌های نمایشی پر زرق و برق و شیکی که (کمی بزرگ‌تر از شما هستند؟) با گام‌هایی بلند و مقتدرانه وارد می‌شوند نکنید. صبر کنید- این توصیه‌ها را نادیده بگیرید. دست‌تان را بالا ببرید و سوالی خردمندانه و هوشمندانه بپرسید (البته با حفظ احترام و مودبانه). اگر فوراً نتوانست پاسخ‌تان را بدهد، همیشه زمانی برای دعوت به ناهار و صحبت درباره‌اش وجود دارد.

سایر ویژگیها…

برج اسد-مرداد ماه

این جمله ی معروف را شنیده‌اید که می‌گوید “یک نگاه گذرا بینداز”؟ چیزی که می‌بینید را دوست دارید؟ عالی است. حالا به او نزدیک شوید. حتی اگر این شخص متوجه نشود که شما چقدر جذاب و خوش‌صحبت هستید، باز نمی‌تواند چهره و ظاهر عالی‌تان را فراموش کند که می‌تواند منجر به دعوتی به صرف قهوه شود. اگر نه، از او بگذرید. چرا باید زمان‌تان را برای شخص سرسخت و انعطاف ناپذیری هدر دهید؟

سایر ویژگیها…

برج سنبله-شهریور ماه

آن‌ها اصولاً خود را درگیر کسی به مدت طولانی نمی‌کنند و سماجت نمی‌کنند. اما می‌دانید ملاقات با عشق زندگی‌تان چه حسی دارد! با کلمات جادویی‌تان یار آینده‌تان را جذب خود کنید و با اغوا کردن او را به سمت خود بکشانید. بعد از آن، با انگشت روی ساعت مچی‌تان بزنید و روی این موضوع که باید زود بروید پافشاری کنید. با حالت گیجی و دستپاچگی صحبت کنید! درباره‌ی این که حس می‌کنید به دام افتاده‌اید حرف بزنید!

سایر ویژگیها…

برج میزان-مهر ماه

این شخص به‌هیچ وجه مناسب شما نیست، اما چیزی در مورد او وجود دارد. و آن این است که آن‌ها بسیار قاطع هستند. شما هیپنوتیزم شده‌اید و نمی‌توانید برای کشف بیش‌تر صبر کنید. کوچک‌ترین زمانی را با فکر این که باید اقدام کنید یا نه هدر ندهید و خود را زجر ندهید. پیش او بروید و با او حرف بزنید، این تنها کاری است که می‌توانید انجام دهید.

سایر ویژگیها…

برج عقرب-آبان ماه

شما هر روز او را می‌بینید و هنوز توجه زیادی نکرده‌اید، اما آن‌ها زمان زیادی است که در رادار شما هستند. خبر خوب این‌که او می‌داند به او توجه دارید. (جالب است. نه؟) آن‌ها هم علاقه‌مند می‌شوند و منتظر این هستند که ببینند شما چه‌کار می‌کنید. عجله کنید و یک حرف جذاب و هوس‌انگیز بزنید. نباید زمان زیادی را منتظر بمانید.

سایر ویژگیها…

برج قوس-آذر ماه

اگر چیزی باشد که شما بیش از همه عاشقش هستید، آن ناگهانی بودن است. شما تنها با دیدن ناگهانی بچه‌ها یا سگ‌ها یا فرد مورد نظرتان  متوجه می‌شوید که به‌هیچ‌وجه کسل‌کننده نیستند. یک تماشاچی بی‌گناه پیدا کنید و (با صدای بلند) جک جدیدتان را برایش تعریف کنید. اگر هدف موردنظرتان توجهی نکرد، (این بار، از روی قصد) چیزی را به زمین بیندازید.

سایر ویژگیها…

برج جدی-دی ماه

شما اهل قرارملاقات‌های سنتی، آشنایی نیستید. شما به طور ویژه‌ای از قرار ازدواج‌هایی که خانواده برای‌تان تعیین می‌کنند متنفرید، اما به آن توجه کنید. چه‌چیز بدتری می‌تواند اتفاق بیفتد؟ شما کسی را دارید که با او درباره‌ی خانواده‌تان یا خواهر و برادرتان یا همکارتان صحبت کنید، اطلاعات قدرت است. این یک موقعیت برد-برد است – همانی که دوست دارید.

سایر ویژگیها…

برج دلو-بهمن ماه

به همان اندازه که عاشق کامپیوتر هستید، به‌همان اندازه هم حداقل یک‌بار به پای قرارهای اینترنتی سوخته‌اید، که البته به آن معنا نیست که دوباره امتحان نکنید. این بار، یک استراتژی خروج فوری داشته باشید، اما اگر مجبور به انجام استراتژی‌تان نشدید، تعجب نکنید. به‌محض این‌که نقشه‌تان را شروع کنید، می‌خواهید منتظر نتیجه‌اش بمانید.

سایر ویژگیها…

برج حوت-اسفند ماه

آن شخص دوست‌داشتنی که با جیب‌های پر پول، در محاصره‌ی دوستانش است اما به‌طور واضح به دیگران توجه نمی‌کند را می‌بینید؟ آن‌ها آنی و بدون فکر قبلی عمل می‌کنند، اما درحال حاضر تنها چیزی که قادر به کنترلش هستند، کیف پول‌شان است. با یکی از آن نگاه‌های طولانی و مرددتان او را مفتخر کنید. بدترین سناریو گیر آوردن نوشیدنی مجانی است، و بهترین نتیجه، به‌دست آوردن یک عاشق دست و دلباز است. پس تأخیر برای چیست؟

سایر ویژگیها…

ترجمه : فال نما 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *