• خانه
  • /
  • بلاگ
  • /
  • غم و اندوه دوران بارداری را رها کنید
ارسال شده در تاریخ:08 اسفند 1395

غم و اندوه دوران بارداری را رها کنید

بارداری مثل سوار شدن بر چرخ‌و فلک است و مدام هورمون‌های احساسی و آرامش ما کم و زیاد می‌شوند. در این متن راه‌هایی به‌ شما معرفی شده‌اند تا بتوانید این دوران انتظار را به دورانی شاد تبدیل کنید.

معجزه‌ای در شما در حال رخ‌دادن است. بارداری، دورانی است که مادر و فرزند، یک قلب، یک ذهن و یک روح دارند. حالا با فرزندتان صحبت کنید. به او بگویید که چه‌قدر عاشقش هستید و چه‌قدر برای‌تان عزیز است.

  متولد برج حمل-فروردین ماهی

  • قدرت روح و زندگی

چهل هفته بارداری، برای فروردینی بی‌طاقت، زمان زیادی به‌نظر می‌رسد. سرتان را با هیجان دوران قبل از به‌دنیا آمدن فرزندتان گرم کنید. قبل از به‌دنیا آمدن‌شان، با آن‌ها راز و نیاز کنید و صمیمی شوید. این دورانی است که باید ارتباط‌تان ا با کسانی که در زندگی برای‌تان مهم هستند، محکم‌تر کنید. بگذارید بفهمند که چقدر دوست‌شان دارید و برای‌تان عزیز و گرامی هستند.

متولد برج ثور-اردیبهشت ماهی

  • جریان خارجی ماهیت عشق

متولد برج ثور می‌تواند در طول این دوران خاص پیوستگی و سهیم شدن مادر و کودک، آرامش خود را حفظ کنند و آسیب و صدمه‌ای نبینند. فرزند شما حتی قبل از به‌دنیا آمدنش، دوست دارد صدای شما را بشنود. برایش آواز بخوانید. برایش با صدای بلند کتاب بخوانید. این دوران، زمانی سرشار از تغییر و دگرگونی برای متولد اردیبهشت است. با آن‌ها همراه شوید. کلمه‌ی کلیدی، “جاری شدن” است. عادت‌های کهنه را رها کنید.

متولد برج جوزا-خرداد ماهی

  • انرژی خودبه‌خود برای بازیگوشی

بارداری برای متولد خرداد، فرصتی برای کسب تجربیات جدید است. کسی مجبور نیست به شما یادآوری کند که با کودک‌تان قبل از به‌دنیا آمدن، حرف بزنید، برایش آواز بخوانید و سعی کنید او را بشناسید. این‌ها برای شما کارهایی طبیعی هستند. کلمات شادبخش به‌آسانی از دهان شما خارج می‌شوند، اما فراموش نکنید که بیش‌تر از ارتباطات تأثیرگذار عاشقانه ، استفاده کنید.

متولد برج سرطان-تیر ماهی

  • خوشحالی و با اشتیاق در انتظار ماندن

فرزندان ماه (متولدین تیر) به‌طور طبیعی فرزندان‌شان را با عشق زیاد تشویق می‌کنند و به آن‌ها انگیزه می‌دهند. آن‌ها آشیانه‌ای گرم و امن فراهم می‌کنند. شک نداشته باشید که مادر بی‌نظیری خواهید شد. مهرورزی و نازکشیدن‌های دوطرفه‌ی بسیار راضی‌کننده‌ای بین شما و شریک زندگی‌تان وجود دارد، چون هردوی شما به‌خوبی می‌دانید چطور احساسات‌تان را نسبت به‌هم بروز دهید.

متولد برج اسد-مرداد ماهی

  • شما هیچ زمانی از این دوران زیباتر نبوده‌اید

این زمانی است که شما انرژی فراوانی برای خلاقیت دارید. شیرهایی که دوران بارداری را تجربه می‌کنند، ماهیت مراقبت و تربیت و پرورش او را هنگامی که با هم به‌طور طبیعی و به‌آسانی نزدیکند، دارند. شادمانی و خوشبختی، خانه و فضایی امن برای به‌دنیا آمدن بچه‌ها فراهم می‌کنند، و هیچ‌کس بهتر از شما توانا نیست.

متولد برج سنبله-شهریور ماهی

  • فکر کردن به چیزهای خوب و شاد

با پرتو افکار و احساسات خوب، می‌توان به گرایش و تمایل به نگرانی غلبه کرد. شادمانی به‌سادگی وجود دارد. با کمی تلاش، می‌توانید کمی فضا را بهتر کنید و از تمام رابطه‌هایی که دارید، لذت ببرید. ارتباط‌های‌تان را قوی‌تر کنید تا فرزندتان نیز احساس امنیت کند. این زمان خوبی است تا به‌خود این فرصت را بدهید که از ماساژ دوران بارداری لذت ببرید.

متولد برج میزان-مهر ماهی

  • زیبایی و آرامش مادر بودن

متولد ماه مهر از همان زمانی که نطفه به‌وجود می‌آید، عاشق فرزندش می‌شود و شروع به برقراری ارتباط با او می‌کند. هرروز که می‌گذرد، شما نزدیک‌تر و صمیمی‌تر می‌شوید، نه‌تنها به فرزندتان، بلکه به تمام انسان‌های مهم دور و برتان. این همان کاری است که همیشه باعث خوشبختی و شادمانی‌تان می‌شود. مگر نه؟

متولد برج عقرب-آبان ماهی

  • شکل والاتری از عشق

برای عقرب، بارداری احساسات را عمیق‌تر می‌کند. کلمات عاشقانه به‌راحتی بیان می‌شوند. احساس می‌کنید روح‌تان سبک و رها شده و انرژی مثبتی در فضای اطراف و روابط شما به‌وجود آمده تا کودک‌تان را به‌دنیا بیاورید. خوشبختی و شادمانی یعنی دریابید عشق بی‌قید و شرط و تکامل یعنی چه.

متولد برج قوس-آذر ماهی

  • دوران تجربیات شاد

به نه ماه سرشار از لذت از همه‌چیز خوش آمدید: غذا، عشق، و زندگی. فرزندتان از همین حالا این موهبت‌ها را احساس می‌کند و از آن‌ها لذت می‌برد. زمان‌هایی پیش می آید که شما باید تنها باشید . با خودتان خلوت کنید. یک ذهن آرام، به فرزندتان هم آرامش می‌بخشد.

متولد برج جدی-دی ماهی

  • یک موقعیت و مأموریت خاص و منحصر به‌فرد

متولد دی ماه، در هنگام بارداری درمی‌یابد که فرزندش چه ظرفیت و گنجایش عظیمی برای محبت و دوست‌داشتن دارد. از این زمان که تنها شما و کودک‌تان هستید لذت ببرید و برای این اوقات ارزش‌مند وقت بگذارید. خوشبختی و شادمانی یعنی آوردن بچه‌ای به دنیایی که شما در طول بارداری خاطرات و لحظات خوبی ساخته‌اید.

متولد برج دلو-بهمن ماهی

  • دنیایی خارق‌العاده و سرشار از خلاقیت و در حال پیشرفت

متولدین بهمن رویاهای بزرگی برای کودک‌شان دارند. این دوران، دورانی مرتبط به آینده است که شما از آن لذت می‌برید. کودک شما، در این تجلی خلاق و خارق‌العاده به شما ملحق می‌شود. وقتی چیزی را با صدای بلند می‌خوانید، کودک به شما گوش می‌دهد. کودک شما در رحم‌تان نیز در حال یادگرفتن است. با وجود شمایی که با خودباوری و اطمینان، به او گرما می‌بخشید، خوشبختی و شادمانی نزدیک و دردسترس است.

متولد برج حوت-اسفند ماهی

  • تابش و درخشندگی

متولدین اسفند (حتی پدران آینده‌نگر) به‌راحتی خود را با لذت‌ها و خوشی‌های دوران مادری و بارداری وفق می‌دهند. ماه‌های اولیه، آرام و بی‌سروصدا هستند. خانواده خیلی زود با هم احساس صمیمیت و نزدیکی می‌کنند و اعضای خانواده، روش آرامش‌بخش‌تری را برای زندگی و طی کردن این دوران درپیش می‌گیرند. خوشبختی و شادمانی یعنی گذشته را رها کردن.

 

ترجمه : فال نما 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *