• خانه
  • /
  • بلاگ
  • /
  • نشانه‌هایی مبنی بر این‌که او دوست‌تان دارد
ارسال شده در تاریخ:04 بهمن 1395

نشانه‌هایی مبنی بر این‌که او دوست‌تان دارد

چطور می‌توان بدون پرسیدن، فهمید کسی که به او علاقه‌مندیم، عاشق ماست!

زمانی را به یاد می‌آورید که هم‌کلاسی شما در دوران ابتدایی برای‌تان نامه‌ای نوشت و اذعان کرد که خیلی خیلی دوست‌تان دارد؟ خوب، روزهای نامه‌نگاری‌های عاشقانه‌تان احتمالاً به‌پایان رسیده، و فهمیدن این که کسی دوست‌تان دارد دیگر مثل روزهای دوران ابتدایی‌تان نیست! چه چشمان‌تان یک فروردین ماهی آتشین را بگیرد چه یک اسفند ماهی احساساتی، این متن به شما نشان خواهد داد که چطور متولدین هر ماهی نشانه‌های منحصر به فردی از خود بروز می‌دهد که نشان دهد درگیر شماست.

  برج حمل-فروردین ماه

فروردینی‌ها دست دست نمی‌کنند، بنابراین اگر او دوست‌تان داشته باشد، احتمالاً به‌سادگی پیش‌تان می‌آیند و اعتراف می‌کنند! اگرچه، اگر بخواهند این روند را با شیطنت و زیرزیرکی پیش ببرند، مراقب ناآرامی و بی‌قراری‌های‌تان باشید. آن‌ها جزو آن دسته افراد معمولی نیستند که دوست داشته باشند به‌جای دیگری بروند، اما دوست دارند کارهای مختلف را با شما انجام دهند.

برج ثور-اردیبهشت ماه

متولد برج ثور، یک موجود سنتی و تابع رسم و رسوم است، بنابراین اگر یکی از آن‌ها به شما علاقه‌مند شد، روش‌های دمده را دنبال می‌کند. پرسیدن سوالات احتمالی مانند رنگ، غذا یا گل موردعلاقه‌ی شما ممکن است به این معنی باشد که او درحال برنامه‌ریزی برای تقاضای بیرون رفتن از شماست و درعین حال، در ذهنش یک قرارملاقات بی‌نقص و عالی را برنامه‌ریزی می‌کند.

برج جوزا-خرداد ماه

خردادی‌ها، از دسته‌ی مردم خوش سر و زبانی هستند که ذهنی آماده و پویا دارند، و دوست دارند با همه درباره‌ی موضوعات مختلف صحبت کنند. نشانه‌ی خوب این است که آن‌ها شما را چیزی فراتر از یک موضوع غیرجدی می‌پندارند. آن‌ها به آرامی از موضوعات و بحث‌های غیرمهم دور می‌شوند و بیش‌تر سوالات خصوصی و شخصی از شما می‌پرسند.

برج سرطان-تیر ماه

متولدین برج سرطان گرایش زیادی به خانواده دارند، و اگر این نشانه با دلسوزی همراه باشد، نشانه‌ی خوبی مبنی بر این است که شما چشم او را گرفته‌اید. اگر شروع به حمایت و محافظت از شما کنند، این یک نشانه‌ی دیگر است. و اگر برای ملاقات با خانواده‌شان از شما دعوت کنند، تقریباً می‌توان ضمانت کرد که به‌عنوان نیمه‌ی زندگی‌اش روی‌تان حساب کرده.

برج اسد-مرداد ماه

متولدین برج اسد عاشق این هستند که نمایشی عمل کنند، پس چطور باید بفهمید حرکات نمایشی که انجام می‌دهند تا بگویند درگیرتان شده‌اند و چه احساسی به شما دارند یک نمایش نیست؟ جواب این است که آن‌ها خود را از مرکز توجه دور می‌کنند و می‌گذارند تا شما به‌تنهایی بدرخشید، و از این‌که بزرگ‌ترین مشوق شما هستند خوشحالند.

برج سنبله-شهریور ماه

شهریور ماهی ها منطقی و عمل‌گرا، با حرکات اغراق‌امیز و باشکوه به شخص ‌مورد نظرشان نمی‌فهمانند که دوستش دارند. اگر آن‌ها برای پرسیدن از شما درباره‌ی احساسات‌تان وقت می‌گذارند، یا خودشان را برای‌شما عیان می‌کنند و شروع به پایین‌افکندن نقاب‌شان در حضور شما می‌کنند، نشانه‌ی خوبی مبنی بر این است که دوست‌تان دارند.

برج میزان-مهر ماه

زندگی متولدین مهر ماه، متعادل و زیبا است، و انسان‌هایی بخشنده هستند. بنابراین چطور می‌توان فهمید آیا آن‌ها فقط می‌خواهند با شما مودبانه رفتار کنند یا واقعاً دوست‌تان دارند؟ آن‌ها به شما اجازه‌ی ورود به دنیای اعیانی و رده بالایشان را می‌دهند و از شما دعوت می‌کنند تا فرمان زندگی رومانتیک و عاشقانه‌شان را به دست بگیرید.

برج عقرب-آبان ماه

وقتی یک متولد برج عقرب در میان یک جمعیت شلوغ هم نگاه‌تان کند، می‌فهمید که زیرنظر هستید. نگاه مشتاق و قوی او باعث می‌شود حس کنید تنها فرد موجود در آن جمعیت هستید. ممکن است یک عقرب در ابتدا سرد و گوشه‌گیر به‌نظر برسد، اما هرگز وقت‌شان را برای صحبت کردن با کسی که علاقه‌ای به او ندارند، تلف نمی‌کنند.

برج قوس-آذر ماه

متولدین آذر، اجتماعی و اهل بیرون رفتن هستند، بنابراین ممکن است رفتار زیادی دوستانه‌شان به‌آسانی با چیزی دیگر اشتباه گرفته شود. زمانی که در اجتماع هستند، برای‌شان باارزش است، بنابراین اگر در طول هفته بیش از یک قرار ملاقات با شما بگذارند، یک نشانه‌ی خیلی خوب تلقی می‌شود و به معنای این است که شیفته‌ی شما شده‌اند.

برج جدی-دی ماه

متولدین دی ماه، کارت‌های بازی‌شان را همیشه همراه خود نگه می‌دارند، بنابراین خیلی سخت است بگوییم او به شما علاقه‌مند است. اگر ظاهر جدی او در حضور شما فرو بریزد و زمانی خارج از وقت کاری شلوغش را به شما اختصاص دهد، احتمالاً به شما احساساتی دارد.

برج دلو-بهمن ماه

متولدین ماه بهمن خارج از چهارچوب فکر می‌کند، بنابراین تمام احتمالات سنتی مانند این‌که بیرون پنجره به شما اظهار علاقه کند را دور بریزید. اگر یک متولد ماه بهمن دوست‌تان دارد، احتمالاً یک شوخی عملی با شما می‌کند و یک دقیقه بعد، یک گفتگوی کاملاً جدی و منطقی و روشن‌فکرانه با شما به‌راه می‌اندازند. رفتار گیج و حواس پرت آن‌ها به این معناست که درحال ارزیابی شما هستند و می‌خواهند ببینند آیا می‌توانید به دنیای غیرعادی آن‌ها راه یابید.

برج حوت-اسفند ماه

خبر خوب این است که به‌هیچ وجه نمی‌توان ذهن یک متولد اسفند را خواند. خبر بهتر این است که به محض این‌که متولد اسفند عاشق‌تان شود، شما را غرق در دریای دلسوزی و مهربانی خود می‌کند. از احتمالات دیگر، می‌توان به دادن یک شعر دست‌نویس شده یا پرتره‌ای که خودش از شما کشیده، اشاره کرد.

ترجمه : فال نما 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *