ارسال شده در تاریخ:24 دی 1395

چرا هنوز مجرد هستید؟

آیا وقتی زمان پیدا کردن کسی برای سپری کردن زندگی عاشقانه فرا می‌رسد، از خرابکاری‌های عمدی خود احساس گناه می‌کنید؟

چرا هم‌چنان تنها هستید؟ عشق برای شما غیرممکن نیست و سرانجام، روزی شخص خاص زندگی‌تان را خواهید یافت، اما متولد هر یک از ماه های طالع‌بینی خورشیدی گرفتاری‌ها و مسائل خاصی در قرار گذاشتن دارد که باعث می‌شود طولانی‌تر از حدی که دوست دارند، تنها و مجرد بمانند. آیا مسائل و مشکلات شما هم مانع پیدا کردن عشق زندگی‌تان می‌شود؟

 

 

 

  برج حمل-فروردین ماه

حتی شخصی با اعتمادبه‌نفس فراوان و به زیبایی و رویاگونگی یک پری دریایی در اوایل رابطه، با یک متولد حمل، به سرعت تبدیل به موجودی آزاردهنده می‌شود. متولد برج حمل، باید غرور و خودشیفتگی‌اش را کم‌تر کند و اگر رابطه‌اش در آستانه‌ی شکست است، باید عادت “اول من” خود را بسته به موقعیت به مصالحه و توافق تبدیل کند

برج ثور-اردیبهشت ماه

تصور نکنید اگر به ظاهرتان توجه نکنید و یا برای شعله‌ور نگاه داشتن رابطه تان تنبلی کنید، طرف مقابل‌تان هم‌چنان به شما وفادار خواهد ماند. متولدین برج ثور لج‌باز و یکدنده هستند و تمایل به حفظ حس اکراه و بی‌میلی خود دارند و به‌ خود اجازه می‌دهند که رنجش و خشمشان به‌دفعات و به طور مکرر بعد از هر دعوا بزرگ‌تر شود.

برج جوزا-خرداد ماه

اگر خیانت کردن، الگو و عادت شما در روابط‌تان است، احتمالاً مربوط به طبع متولدین برج جوزا می باشد. قرارگذاشتن با یک متولد برج جوزا احتمالاً برای طرف مقابل بسیار گیج‌کننده است، چون اگر او بخواهد شخصیت‌های متعددی برای خود بسازد و آن‌ها را عیان کند، می‌تواند طرف مقابل را به سوی بلندترین تپه فراری دهد.

برج سرطان-تیر ماه

یک متولد برج سرطان از این‌رو خطرناک است که گاهی خیلی سریع به سراغ چیزهای ترسناکی مانند ازدواج و بچه‌دار شدن می‌رود. متولد برج سرطان، تمایل به چسبیدن به طرف مقابل دارد و باعث می‌شود طرف مقابلش احساس خفگی کند و ترجیح دهد ترکش کند تا این‌که در آغوشی مملو از عشق آرام بگیرد.

برج اسد-مرداد ماه

به عنوان یک متولد برج اسد، شما با طرف مقابل‌تان دعوا می‌کنید چون به او اهمیت می‌دهید. اما طرف مقابل شما که از رفتارتان گیج و سردرگم شده، ممکن است احساس کند که شما در جنگ و دعوا ثابت قدم هستید، و این خسته‌اش می‌کند. اگر برنده شدن در دعوا و بحث برای متولد برح اسد، مهم‌تر از به‌دست آوردن قلب طرف مقابلش باشد، هم‌چنان تنها خواهد ماند.

برج سنبله-شهریور ماه

آن شخص جذابی که آرزو می‌کنید با شما قرار بگذارد، ممکن است اصلاً نداند شما به او علاقه‌مندید چون متولدین برج سنبله خیلی خجالتی هستند. متولدین برج سنبله هم‌چنین، تمایل به تسلیم شدن پیش از وقت دارند و اگر کوچک‌ترین چیزی اشتباه پیش برود –حتا اگر این اشتباه زاییده‌ی تخیل خودشان باشد- هرگز برای قرار ملاقات با کسی تماس نمی‌گیرند.

برج میزان-مهر ماه

اگر یک متولد برج میزان، هم‌چنان به انتخاب اشخاصی بپردازد که، شکننده و آسیب‌دیده‌اند و احتیاج به ترمیم دارند، زندگی عاشقانه‌اش به فاجعه تبدیل می‌شود. درحقیقت، متولد برج میزان به‌طور ناخودآگاه اشخاصی را پیدا می‌کند که برایش مناسب نیستند، وسپس در دامی می‌افتد که او را تبدیل به فردی دستکاری‌شده و نیرنگ دیده می‌کند.

برج عقرب-آبان ماه

طبع باهوش و در عین حال شاد و تند و تیز متولدین برج عقرب، در رابطه می‌تواند تبدیل به غر زدن شود که البته می‌تواند قطع شود. متولد برج عقرب، گرایش خاصی به “یا همه چیز، یا هیچ چیز” دارد که می‌تواند پتانسیل زندگی عاشقانه‌ی روزمره‌اش را کم کند. بعضی از متولدین برج عقرب، می‌توانند افرادی کنترل کننده باشند که این باعث فراری دادن طرف مقابل می‌شود.

برج قوس-آذر ماه

آیا استانداردهای‌تان کمی بیش از حد بالاست؟ پس شما فقط می‌توانید یک متولد برج قوس باشید. البته، شما لیاقت بهترین‌ها را دارید، و مجبور نیستید منتظر چیزی بمانید. اما فکر کردن مدام به این که هیچ‌کسی به اندازه‌ی کافی برای‌تان مناسب نیست، طرز تفکر جذابی نیست.

برج جدی-دی ماه

متولد برج جدی، تا زمانی که اعتماد به‌نفسش برنده نباشد، می‌تواند به موجودی گوشه‌گیر و یا حتی حسود تبدیل شود. متأسفانه، این کار زمان و پافشاری زیادی می‌طلبد. طرف مقابل او، می‌تواند به‌راحتی قبل از این‌که ارزش و بهای متولد برج قوس را به او ثابت کند، ناامید و خسته شود.

برج دلو-بهمن ماه

متولد برج دلو، خودرأی است و هیچ تلاشی برای پنهان کردن دمدمی مزاج بودنش نمی‌کند! این خصلت می‌تواند در اوایل رابطه بسیار شیرین و دوست‌داشتنی به‌نظر بیاید، اما ناسازگاری پایدار و مداوم متولد برج دلو که نمی‌تواند رهایش کند، در طول زمان، به عاملی مخرب تبدیل می‌شود.

برج حوت-اسفند ماه

آیا هنوز چشمتان دنبال عشق گذشته‌تان است؟ پس احتمالاً شما متولد برج حوت هستید که تمایلش به قربانی کردن خود، می‌تواند باعث رنجش و کدورت شود. متولد برج حوت خودش می‌تواند باعث شود که دیگران از او استفاده کنند و همین موضوع به بارها و بارها تنها شدنش منجر می‌شود.

ترجمه : فال نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *