مشخصات متولد آذر: آذر

۲ آذر - ۳۰ آذر

۲۳ نوامبر – ۲۱ دسامبر

  • سمبل: The Archer
  • المنت: آتش
  • گروه: Theoretical
  • قطب: Positive
  • سیاره: Jupiter
  • مشخصه مورب: Mutable
  • قانون خانه: Ninth
  • رنگ: بنفش
  • سنگ شانس: Topaz
  • نشانه مقابل: Gemini
  • نشانه چینی: موش
پرانرژی و کنجکاو است. قوس، نماد اهل سفر در زودیاک است. رویکرد فلسفی و گسترده به زندگی، به او انگیزه می دهد تا در جستجوی معنای حیات به دوردست ها سفری گسترده داشته باشد. برونگرا، خوش بین و مشتاق است. آرام نگاه داشتن قوس تقریبا غیرممکن است. او عاشق تغییر است. در واقع، برای اینکه حال خوبی داشته باشد، تغییر برایش ضروری است.
متولد قوس بازیگوش است و دوست دارد اوقات لذت بخشی را با عشق خود بگذراند. پرحرارت و صریح است و تمایل دارد همه چیز را امتحان کند. پارتنری که به اندازه خودش خوش معاشرت باشد برای او از همه مناسب تر است. مرز مشخصی بین رابطه جنسی و عشق برای این نماد وجود دارد. علاقه او به تغییر و تنوع می تواند چهره های متعددی را از خود در اتاق خواب نشان دهد. اما هنگامی که نوبت به عشق می رسد، موضوع متفاوت می شود. زمانی که عاشق می شود، وفادار، متعصب و متعهد است. جفت این نماد برای بهترین پیامد باید خردمند، حساس و صریح باشد. از آنجایی که عبارت کلیدی این نماد "من می فهمم" است، اطلاع از طرز تفکر پارتنرش بسیار اهمیت دارد.
چه در یک گفتگوی مهیج یا کوهپیمایی، می توانید انتظار داشته باشید که این نماد توسط دوستان خود احاطه شده باشد. متولدین قوس به شدت اهل خوش گذراندن هستند و گاهی واقعا رفتار غیرعادی دارند. آنها عاشق خندیدن و به هیجان آوردن اطرافیان خود هستند. آنها دوستانی از سراسر جهان پیدا می کنند و از تعبیرهای مختلف از زندگی و فرهنگ های متنوع لذت می برند. آنها سخاوتمند هستند و کینه به دل نمی گیرند. هر فردی که بتواند مدتی بنشیند و درباره مسائل عمیق تر در زندگی به صحبت بپردازد برای متولد قوس مناسب است. آنها به آسانی دوست پیدا می کنند و دوستی خود را در بلندمدت حفظ می کنند. در رابطه با خانواده، متولد قوس متعهد است و تقریبا از هیچ کاری دریغ نمی کند. آزادی و استقلال برای این نماد خوش معاشرت بی نهایت اهمیت دارند. اگر این موارد زیر پا گذاشته نشود، همه رابطه ها به خوبی ادامه پیدا می کنند.
"تجسم" کلمه کلیدی متولدین قوس است. هنگامی که این نماد در ذهن خود چیزی را ممکن می بیند، به هر دری می زند تا نیروی انسانی کافی را برای تحقق آن گرد هم جمع کند. متولدین قوس روراست هستند، درباره آنچه می خواهند اهل تعارف نیستند و به نظر می رسد که می دانند در هر موقعیتی دقیقا چه سخنی باید بر زبان آورده شود. آنها فروشندگان خوبی هستند و هنگامی که فروشندگی با مبحث سفر در ارتباط باشد، عملکرد بهتری هم دارند. هنگامی که چشم انداز جامعی از وضعیت موجود به دست می آورند، شب و روز کار می کنند تا به هدف خود برسند. کارهای متنوع و یک جو پویا ، برای متولد قوس مطلوب است. حرفه هایی مانند کار در آژانس مسافرتی، عکاس، جهانگرد، هنرمند، مشاور املاک، سفیر، و بازرگان همگی مناسب این شخصیت آزاداندیش هستند. متولدین قوس که عاشق سرگرمی هستند، از کسب و خرج پول لذت می برند. با توجه به اینکه آنها خوش اقبال ترین نماد زودیاک محسوب می شوند، زیاد نگران منبع درآمد خود نیستند. آنها اهل ریسک و بسیار خوش بین هستند، و برای تامین آنچه مورد نیاز واقع خواهد شد به جهان هستی اعتماد دارند. کارهای مدیریت مالی به شدت برای آنها کسالت بار است، بنابراین بهترین کار برای کنترل درآمد و هزینه شان، استخدام یک دفتردار یا حسابدار است.

نقاط قوت

شوخ طبعی عالی، آرمان گرا، سخاوتمند.

نقاط ضعف

همه چیز را به زبان می آورد، هر چند مبادی آداب نباشد. بیش از آنچه در توانش است قول می دهد. می تواند تا مرز بی ادبی، ناشکیبا و بی قرار باشد.

دوست دارد

ذهن باز و علاقمندی دارد. عموما قد بلند و پاهای قوی دارد. در لباس پوشیدنش به دنبال راحتی است، نه سبک و مُد. زن ها به حالت پسرمانند رفتار می کنند.

نشانه ها