مشخصات متولد اردیبهشت: اردیبهشت

۱اردیبهشت-۳۱اردیبهشت

۲۱ آوریل – ۲۱ مه

  • سمبل: The Bull
  • المنت: زمین
  • گروه: Emotional
  • قطب: Negative
  • سیاره: ونوس
  • مشخصه مورب: Fixed
  • قانون خانه: Second
  • رنگ: صورتی
  • سنگ شانس: Emerald
  • نشانه مقابل: Scorpio
  • نشانه چینی: مار
ثور قوی و قابل اتکا است. برای بهره مندی از نتایج کار سخت، پیشگام می شود. عاشق هر چیز ظریف و زیباست. متولدین ثور خود را با دستاوردهای مادی احاطه می کنند. این نماد به لذت های جسمانی و لامسه وابسته است. لمس کردن در همه چیز، از کار تا روابط عاشقانه بسیار اهمیت دارد. باثبات و محافظه کار است. متولدین ثور یکی از قابل اعتمادترین نمادها هستند. علیرغم اینکه متولدین ثور گاهی کله شق به نظر می رسند، تا پایان کار آن را رها نمی کنند و باید مطمئن شوند همه چیز به شکل مناسبی انجام شده است. آنها بسیار خلاق هستند و واقعا از خلاقیت با دستهای خود لذت می برند.
هنگامی که با یک عاشق متولد ثور سر و کار دارید، باید وقت صرف کنید و صبر داشته باشید. به شکل استثنایی شهوانی است، لامسه از همه مهم تر است و عجله در هر شکل، سبک و نوعی او را تحریک نمی کند. اغلب زوج هایی که شرایط و وضعیت اجتماعی یکسانی دارند می توانند از هوش گاو و تمایل او برای زندگی بهتر استفاده کنند. از این نماد می توانید انتظار داشته باشید که عواطف خود را از طریق مادیات نشان دهد، ثور یک هدیه دهنده خارق العاده است.
کارهای مربوط به خانه و خانواده برای متولدین ثور اهمیت زیادی دارند. ارزش های حول محور خانواده معمولا قدرتمند هستند و تا حدی استوار و راسخ هستند که ثور هر کاری برای محافظت از آنها انجام می دهد. هوش و شوخ طبعی شان همراهی با آنها را بسیار خوشایند می کند و معمولا برای دریافت توصیه درباره روش های عملی و واقع گرایانه انجام کارها به آنها مراجعه می شود. هنگامی که یک دوست پیدا کرده و به او اعتماد می کنند، این ارتباط یک عمر حفظ خواهد شد. آنها وفادار هستند و همیشه مایلند به بقیه کمک کنند. در واقع، بسیاری از دوستی ها برای متولدین ثور از کودکی آغاز می شود. قول و پیمان خود با دیگران را بسیار جدی می گیرند. زمانی که با اعضای خانواده شان می گذرانند نیز برایشان ارزشمند است. متولدین ثور عاشق بچه ها هستند و اولین نفراتی هستند که وارد مراسم های خانوادگی، مثل دید و بازدیدها و دورهمی ها در تعطیلات می شوند. آنها سرگرم کردن دیگران در خانه خود را دوست دارند و در پر کردن خانه شان از دوستان و خویشاوندان برای جشن گرفتن رویدادهای زندگی به خود تردیدی راه نمی دهند.
کلمه کلیدی این نماد، ثبات است. عبارت کلیدی او "من دارم" است. متولدین ثور عاشق پول هستند و از سختکوشی برای کسب آن هراسی ندارند. آنها در کار قابل اعتماد و صبور هستند و آن را جامع و تمام و کمال انجام می دهند. هنگامی که ذهن خود را روی یک پروژه متمرکز می کنند، فارغ از اینکه چقدر طولانی یا پیچیده باشد تا پایان آن را رها نمی کنند. آنها وقت شناس و سختکوش هستند و آمادگی انجام هر کاری را دارند. ارزش های فردی محرک قدرتمندی برای متولدین ثور است. در مرتبه دوم، عشق به پاداش پس از سختکوشی قرار دارد. از آنجایی که متولدین ثور عاشق احاطه کردن خود با زرق وبرق های مادی هستند و از غذاهای عالی و تجملات در زندگی لذت می برند، کار برایشان اهمیت زیادی دارد. کار وسیله رسیدن به هدف است و آنها همیشه نسبت به این موضوع هوشیار هستند. متولدین ثور در مدیریت نقدینگی فوق العاده عمل می کنند. آنها صورتحساب های خود را در موعد مقرر پرداخت می کنند و اندوخته ای مخفی برای خود دارند. گاهگاهی می توانید ولخرجی را هم از آنها ببینید، اما این فقط هر از چندگاهی اتفاق می افتد. متولد ثور برای چیزی که می خواهد برنامه ریزی می کند و تا زمانی که منابع اضافی برای به دست آوردن آن کسب کند به پس انداز ادامه می دهد. حرفه هایی که مناسب این نماد قدرتمند هستند عبارتند از کشاورزی، بانکداری، امور درمانی، آموزشی و ساختمانی.

نقاط قوت

قابل اتکا، صبور، علاقمند به موسیقی، خوش فکر.

نقاط ضعف

کله شق، انعطاف ناپذیر، انحصارگرا.

دوست دارد

خوش هیکل، درشت اندام، به راحتی وزن می گیرند.

دوست ندارد

تغییرات ناگهانی، پیچیدگی، هر نوع ناامنی، پارچه های مصنوعی.

بهترین محیط

یک خانه دنج نزدیک به طبیعت. غذای خوب نیز اهمیت دارد. زیبایی و راحتی از ضروریات هستند.

نشانه ها