مشخصات متولد تیر: تیر

۱ تیر - ۳۱ تیر

۲۲ ژوئن – ۲۲ ژوئیه

  • سمبل: The Crab
  • المنت: آب
  • گروه: Emotional
  • قطب: Negative
  • سیاره: ماه
  • مشخصه مورب: Cardinal
  • قانون خانه: Fourth
  • رنگ: سفید، نقره ای
  • سنگ شانس: مروارید
  • نشانه مقابل: Capricorn
  • نشانه چینی: بز
عمیقا درون یاب و احساساتی است. نسبت به نمادهای دیگر، درک این نماد یکی از دشوارترین کارها است. این نماد احساسات قوی دارد و هیچ چیز برایش بیش از خانه و خانواده اهمیت ندارد. متولدین سرطان دلسوز و همدل هستند و به شدت با اطرافیان خود هماهنگ هستند. از خودگذشتگی برای این نماد بسیار اهمیت دارد که باعث می شود نسبت به اطرافیان خود حساس باشند.
عبارت کلیدی برای سرطان "احساس می کنم" است، و این در عشق او به وضوح خود را نشان می دهد. آرام و با ملاحظه است و حساسیتش را بدون هیچ تردیدی به دلبران خود نشان می دهد. او به آسانی عشق می ورزد و جفتی را انتخاب می کند که تا حد امکان قادر باشد وی را درک کند. پارتنرهای ظاهری یا بیش از حد بلندپرواز مناسب او نیستند. عاشق پیشه متولد سرطان به دنبال فردی است که مانند خودش حس درونی داشته باشد. او شریک عشقی متعهدی است، عاشق بچه ها است و ازدواج خود را تا پایان عمر حفظ می کند.
متولدین سرطان که سنتی هستند و به مادر وابستگی دارند، پدران یا مادران خوبی می شوند. در واقع، تمامی ابعاد خانواده برای آنها در اولویت قرار دارند. این را می توان در خانه هایی که می سازند و تعهدشان به وظایف مشاهده کرد. آنها اغلب به دلیل خویشاوندی، تضادهای شخصیتی که در خانواده پیش می آید را نادیده می گیرند. می توانید روی متولد جوزا برای به آب و آتش زدن برای انجام هر کاری برای اعضای خانواده حساب کنید. آنها عمیقا احساساتی هستند و در جهت حفظ آلبوم ها و سوابق خانوادگی خود تلاش می کنند. یکی از تفریحات مورد علاقه آنها انتقال داستان ها به نسل بعد است. در دوستی ها، بسیار اهل کمک و دستگیر هستند. آنها تقریبا همیشه آمادگی دارند دستی برای یاری دراز کنند، البته به شرطی که با تعهدات خانوادگی شان تضادی ایجاد نشود. به دوستان خود توجه زیادی دارند و معمولا این دوستان از همفکران خودشان هستند. از آنجایی که متولدین سرطان ماندن در خانه را به بیرون رفتن ترجیح می دهند، گزینه های اول آنها برای رفاقت افرادی هستند که از ملاقات در خانه و کارهای شریکی مانند ورق بازی یا شام در منزل لذت می برند. علیرغم اینکه حس درونی عمیقی دارند، شخصیت دل محور (و نه عقل محور) آنها باعث می شود که بسیار دلسوز باشند. این می تواند باعث شود که درک آنها نیز کمی دشوار شود که زمان، درمان آن است!
متولدین سرطان می توانند به همان اندازه که حساس هستند، سرسخت و مقاوم نیز باشند. هنگامی که کاری باید انجام شود، آنها آستین ها را بالا می زنند و به آن می پردازند. آنها به خصوص در کارهایی که با مراقبت سر و کار دارد می درخشند و پرستاران فوق العاده ای هستند. سایر حرفه هایی که به آنها تمایل دارند عبارتند از خدمتکار خانه، باغبان و روزنامه نگار. میهن پرستی متولدین سرطان پیش نیاز تبدیل آنها به سیاستمداران برجسته را فراهم می کند. برای اینکه این نماد احساس رضایتمندی داشته باشد، لازم است حس کند که حتی اگر شده اندکی تاثیرگذار است. امنیت بیشترین اهمیت را برای متولد سرطان دارد، و البته پول هم شرایط مشابهی دارد. کسب درآمد عموما آسان است و پس انداز، چیزی است که معمولا پس از آن اتفاق می افتد. متولدین سرطان ولخرج نیستند؛ در واقع، بیشتر اوقات پول اندک خود را سرمایه گذاری می کنند تا افزایش یابد. بسیاری از شخصیت های متولد سرطان پول را به عنوان نماد موقعیت خود مد نظر قرار می دهند، و در نتیجه تمایل دارند حساب های بانکی سالمی داشته باشند. متولدین سرطان خوش فکر هستند و زمان و پول خود را به خوبی مدیریت می کنند.

نقاط قوت

مهربانی، حساسیت عاطفی، محافظت بی امان از عزیزان، سرسختی.

نقاط ضعف

فریبکار، مقابله غیرمستقیم، گذشته را رها نمی کند، فاقد اعتماد به نفس، چیزهای مختلف را جمع آوری می کند و به آنها دل می بندد.

دوست دارد

هیکل متوسط، صورت گرد، سینه برجسته، تمایل به قبول مسئولیت.

دوست ندارد

غریبه ها، آشکار کردن زندگی شخصی، هرگونه انتقاد از مادر

بهترین محیط

متولد سرطان همیشه در خانه، نزدیک به خانواده، چیزهای آشنا و دوستان عزیز خود بیشترین احساس راحتی را دارد.

نشانه ها