مشخصات متولد دی: دی

۱ دی - ۳۰ دی

۲۲ دسامبر – ۲۰ ژانویه

  • سمبل: The Goat
  • المنت: زمین
  • گروه: Theoretical
  • قطب: Negative
  • سیاره: Saturn
  • مشخصه مورب: Cardinal
  • قانون خانه: Tenth
  • رنگ: قهوه ای
  • سنگ شانس: Onyx
  • نشانه مقابل: Cancer
  • نشانه چینی: ورزا
هنگامی که سخن از حرفه ای گری و ارزش های سنتی می شود، بدون شک "جُدَی" برنده میدان است. این نماد خوشفکر از غیرمرسوم ترین روش ها با زندگی گلاویز می شود و همه ابعاد آن را امتحان می کند. جدی به عنوان جدی ترین نماد شناخته می شود و چنان استقلالی دارد که می تواند پیشرفت قابل توجهی در کار و زندگی فردی خود داشته باشد.
متولد جُدَی یک عاشق جِدی است که ترجیح می دهد به آرامی و یکنواخت پیش برود. او هیچگاه بدون فکر وارد موضوعی نمی شود. روش متولد جدی در رابطه، حرکت مرحله به مرحله است. ممکن است کلمات کمی ادا کند، اما عملش حرف ها در خود دارد. او برای اعمال ارزش قائل است و برای نشان دادن عواطف خود از طریق آنها به هر دری می زند. او هدیه دهنده خوبی است و حاضر است به خاطر گذراندن یک شب خارق العاده در بیرون از خانه چشم بر هم نگذارد. اصیل و صادق است و آن کلمات اندکی که استفاده می کند را باید در بانک نگهداری کرد!
متولدین جدی با داشتن آمیزه ای از هوش قوی و عشق به بذله گویی، همنشینان خارق العاده ای برای دوستان خود هستند. آنها خود را با افرادی احاطه می کنند که صادق، وفادار و در زمینه ارزش های کاری با آنها همفکر هستند. آنها قدر عزیزان خود را می دانند و برای کمک به خانواده یا دوستان شان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. متولدین جدی که ذاتا سنتی هستند، هیچ چیز را بیش از تعطیلاتی مانند کریسمس که مردم را با کارهای متنوعی دور هم جمع می کنند دوست ندارند. اگرچه بعید است حلقه اجتماعی وسیعی داشته باشند، اما افرادی که در زندگی این نماد وارد می شوند فردی را می بینند که ثابت قدم و صادق است. متولدین جدی معمولا عواطف خود را ابراز نمی کنند. آنها ترجیح می دهند به حای اینکه احساسات خود را به زبان بیاورند، آنها را در عمل نشان دهند.
"جاه طلبی" کلمه کلیدی این نماد است. عبارت کلیدی متولدین جدی "من استفاده می کنم" است. آنها برای پیداکردن ابزار مناسب برای انجام کار و پرداختن به آن دارای استعداد ذاتی هستند. شروع از رده های پایین و رسیدن به مناصب بالا با تلاش و کوشش، هراسی در دل آنها به وجود نمی آورد. هنگامی که هدف مشخص می شود، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. علاوه بر استانداردهای بالایی که آنها برای خود در نظر می گیرند، صداقت، پشتکار و تعهد به انجام وظیفه از آنان مدیران فوق العاده ای می سازد. وفاداری و تمایل به کار به هر سختی که لازم باشد، ویژگیهایی هستند که این نماد برای وجود آنها در خود و اطرافیانش ارزش زیادی قائل است. مشاغل مدیریت، امور مالی، تدریس، و مشاوره املاک گزینه های خارق العاده ای برای آنها هستند. متولدین جدی خوش فکر هستند و وقت و پول خود را به خوبی مدیریت می کنند. هر از چندگاهی اشتیاق به خرج پولی که به سختی کسب شده ممکن است باعث شود آنها را با ساک هایی پر از آیتم های سرگرم کننده و غیرضروری در حال خروج از فروشگاه ها ببینید. اما احتیاط به عنوان یک قاعده، همیشه همراه آنها است و باعث می شود بیش از هر چیز، آیتم های کاربردی را برای خرید انتخاب کنند. وسایلی که چندین کاربرد داشته باشند نیز قطعا برای آنها مطلوب تر هستند.

نقاط قوت

مسئول، مدیر خوب، منظم، خویشتندار، نوعی از شوخ طبعی که برای برخی آزاردهنده است.

نقاط ضعف

گمان می کند همه چیز را می داند، کینه ای، خودپسند، انتظار بدترین ها را دارد.

دوست دارد

هیکل متوسط، بدن نسبتا ضعیفی دارد اما با تلاش می تواند اندامش را به حد ایده آل برساند.

دوست ندارد

تقریبا هر چیزی در یک برهه از زمان

بهترین محیط

جو کاری مثبت، محیط های شهری که فرهنگ و سبک خود را دارند و هر مکانی که او در آن مسئول باشد.

نشانه ها