مشخصات متولد مرداد: مرداد

۱ مرداد - ۳۱ مرداد

۲۳ ژوئیه – ۲۲ اوت

  • سمبل: The Lion
  • المنت: آتش
  • گروه: Intellectual
  • قطب: Positive
  • سیاره: خورشید
  • مشخصه مورب: Fixed
  • قانون خانه: Fifth
  • رنگ: طلائی، نارنجی
  • سنگ شانس: Ruby
  • نشانه مقابل: Aquarius
  • نشانه چینی: میمون
هنگامی که شیر پرتوان پا به صحنه می گذارد، توجه همه را به خود جلب می کند. بی دلیل نیست که گیرایی شعار این نماد پرشور، خلاق و خوش معاشرت است. گرم و احساساتی و به خود مطمئن است. تقریبا هیچ کس نمی تواند در برابر جذابیت اسد مقاومت کند. اسد چه در زمانی که با خانواده و دوستان صرف می کند یا فعالیت های کاری خود، همیشه چیزی برای ارائه دارد.
این نماد آتشین، پرحرارت و پرشور است و در مورد عواطف خود رک و روراست است. در رابطه جنسی می توان از او انتظار داشت که ماجراجو، جالب و به شدت پرانرژی باشد. مرز مشخصی بین رابطه جنسی و عشق برای متولد اسد وجود دارد. جفت او بر این مبنا انتخاب می شود که به اسد اجازه بدهد کنترل همه چیز را در دست بگیرد، بدرخشد و مستقل باشد. او به دنبال دلبران بی پروایی است که اهل کم رویی نباشند. با اینکه اسد پذیرا است، جفت او برای اینکه بتواند انتظارات او را برآورده کند، باید از نظر فکری هم سطح او باشد. متولدین اسد اهل عشق ورزی و جالب هستند و نسبت به افرادی که در زندگی شخصی شان حضور دارند سخاوتمندی زیادی به خرج می دهند.
متولدین اسد سخاوتمندترین نماد زودیاک و دوستانی وفادار و بخشنده هستند. آنها برای کمک به دیگران به شدت تلاش می کنند، حتی اگر مغایر برنامه زمانی شان باشد. اسد قوی است و شخصیت مطمئنی دارد که می تواند تقریبا به همه احساس آسودگی ببخشد. متولدین اسد بی ادعا و متین و عاشق مهمانی و مراسم مختلف هستند. آنها را به ندرت می توان تنها یافت، چرا که به تعامل و مراوده عادت دارند. انتخاب دوستان صمیمی، بر اساس توان آنها برای همراهی با انرژی اسد در کنار داشتن متانت و تعهد به ارزش های فردی انجام می گیرد. در رابطه با خانواده، شیر قدرتمند از هیچ تلاشی برای دفاع از عزیزانش مضایقه نمی کند. وفاداری او یک عمر حفظ می شود. او برای اینکه در سختی و آسانی در کنار خانواده اش می ماند به خود افتخار می کند.
متولدین اسد اهل عمل هستند. شعار آنها "انجام خواهم داد" است. انرژی زیادی در وجود این نماد جاسازی شده است و فارغ از آنچه در اطرافشان اتفاق می افتد، همواره در حال فعالیت هستند. آنها بلندپرواز، خلاق و خوش بین هستند. برای متولد اسد فقط انجام کار کافی نیست. به منظور کفایت، کار باید با حداکثر توان آنها انجام شود. هنگامی که نسبت به کارفرمای خود احساس تعهد کنند، از دل و جان مایه می گذارند، اما بهترین وضعیت برایشان هنگامی است که خودشان رئیس خود باشند. مشاغلی مانند بازیگری و مشاغل سرگرم کننده که از استعداد شگرف آنها استفاده می کنند برایشان ایده آل هستند. چنین موقعیت هایی عنان کار را در دستان شیر قرار می دهند. مشاغل دیگری مانند مدیریت، تدریس و شغل های سیاسی نیز برای آنها مناسب است. هر چیزی که متولد اسد را در موقعیت رهبری قرار می دهد، به او این فرصت را می دهد تا کار را بر طبق طبیعت و ذات خود انجام دهد. متولدین اسد دوست دارند خود را با چیزهایی که می پسندند احاطه کنند. از آنجایی که معمولا پول به آسانی برای اسد به دست می آید، همیشه منبع درآمدشان پرمایه است. از نظر این نماد پول برای خرج کردن است و همین کار را هم انجام می دهد. متولدین اسد به دلیل روح بخشنده ای که دارند، تا آخرین ریال خود را برای کمک به دوستان شان خرج می کنند و همیشه اطمینان دارند که پول بیشتری در راه است، و معمولا هم همینطور است. برای متولد اسد همیشه کار هست. در واقع، عموما بیش از آنچه امکان انجامش برای آنها وجود دارد برایشان کار هست.

نقاط قوت

خونگرمی، شوخ طبعی، عزت نفس، خلاقیت، شور و احساسات، بخشندگی.

نقاط ضعف

تکبر، یک دندگی، انعطاف ناپذیری، خود محوری، تنبلی.

دوست دارد

منش شاهانه، نیرومند، قوی، عضلانی.

دوست ندارد

بی توجهی نسبت به خود، مواجهه با واقعیات تلخ، شاه یا ملکه نبودن.

بهترین محیط

زیر خورشید! همچنین هر محلی که فرصتی برای خلاقیت یا درخشیدن در برابر دیگران را داشته باشد.

نشانه ها