مشخصات متولد شهریور: شهریور

۱ شهریور - ۱ مهر

۲۳ اوت – ۲۳ سپتامبر

  • سمبل: The Virgi
  • المنت: زمین
  • گروه: Intellectual
  • قطب: Negative
  • سیاره: Mercury
  • مشخصه مورب: Mutable
  • قانون خانه: Sixth
  • رنگ: قهوه ای
  • سنگ شانس: Sardonyx
  • نشانه مقابل: Pisces
  • نشانه چینی: خروس
سنبله به جزئیات به دقت توجه می کند و خود را بیشتر از همه وقف خدمت رسانی کرده است. حس عمیق انسانیت او باعث می شود یک پرستار بی مانند باشد، در حالیکه نگرش روش مند او به زندگی باعث می شود هیچ چیز را از دست ندهد. سنبله اغلب آرام و حساس است و ترجیح می دهد پیش از آنکه قدمی به جلو بگذارد، صبر کند و وضعیت را مورد ارزیابی قرار دهد.
برای سنبله عاشق پیشه مهم است که احساس کند همدمش به او نیازمند است. بیشتر پیش نوازش برای این نماد در خارج از اتاق خواب انجام می شود. وابسته به حس لامسه، منظم و منظم و روشمند است و تا جایی که نیاز باشد میل به گفتگو دارد و لذا عاشق پیشه ای خارق العاده است. اگر چه متولد سنبله زیاد عشقش را به زبان نمی آورد، اما عواطف خود را در اتاق خواب نشان می دهد. متولد سنبله ترجیح می دهد به جای پارتنرهای زیاد، چند رابطه قوی داشته باشد. شریک زندگی او بر این اساس انتخاب می شود که متولد سنبله احساس کند چقدر در زندگی اش مهم و لازم است. او یک همسر متعهد است که دوست دارد هر از چندگاهی زندگی جنون آمیزی را تجربه کند.
متولدین سنبله دوستانی یاری گر و دستگیر هستند. آنها مهارت فوق العاده ای در نصیحت کردن دارند و واقعا روش حل مشکلات را می دانند. متولد سنبله مراقبت از خودتان را به شما یادآوری می کند، چرا که سلامتی یکی از نکات مهم برای اوست. هنگامی که سفره جمع می شود، آنها اولین افرادی هستند که به سرعت برق و باد برای شستن ظرفها دست به کار می شوند. متولدین این نماد، خود را وقف خانواده می کنند و به آن عشق می ورزند. به علاوه، هر زمان که به مراقبت نیاز باشد، اولین داوطلب از میان آنها برمی خیزد. هنگامی که فردی به پیری می رسد یا بیمار می شود، آنها برای انجام هرکاری که از دست شان بر می آید آمادگی دارند. ابراز احساسات جزو ویژگیهای بارز آنها نیست، بلکه ترجیح می دهند احساساتشان را به جای استفاده از کلمات، از طریق اعمال خود نشان دهند.
عبارت کلیدی سنبله "من تحلیل می کنم" و کلمه کلیدی او "عملیاتی" است. متولد سنبله که ذاتا سختکوش، نکته سنج و منظم است، می داند چگونه می تواند به اصل موضوع پی ببرد. متولدین سنبله به شکل خاصی روشمند هستند و در کارهایی که به سازماندهی نیاز دارند عملکرد خوبی دارند. در صورتی که چیزی به هم ریخته است، مسئولیت انجام کار را به سنبله بسپارید! هنگامی که روی کاری تمرکز می کنند، برای انجام تمام و کمال آن تلاش می کنند و از هیچ کاری مضایقه نمی کنند. آنها سختگیر هستند و به کاری که با حداکثر توان انجام می دهند افتخار می کنند. هنگامی که احساس می کنند استعدادشان در حد اعلای خود قرار ندارد به سراغ کتاب ها می روند تا آنچه برای بهبود لازم است را یاد بگیرند. مشاغل مناسب این نماد عبارتند از پزشکی، پرستار، روانشناس، تدریس، نویسنده و منتقد. متولدین سنبله در مدیریت پول خود فوق العاده عمل می کنند. آنها عموما هزینه های خود را تحت کنترل دارندو تلاش می کنند تا حد ممکن پول خود را پس انداز کنند. آنها از قبل برای مخارج خود به خوبی برنامه ریزی می کنند و تمایلی به ولخرجی در خریدهایشان ندارند. با این حال، گاهگاهی می توان مشاهده کرد که یک وسیله تزئینی برای خود خریداری می کنند. آنها عاشق هنر هستند و از تزئین با سلیقه خانه خود لذت می برند.

نقاط قوت

خوش فکر، وفادار، سختکوش، تحلیلگر، مهربان.

نقاط ضعف

نگران، خجالتی، بیش از حد از خود و دیگران خرده می گیرد. همیشه در حال کار، بدون سرگرمی.

دوست دارد

یک منش مطمئن و با وقار از نشانه های یک سنبله اصیل است. متولدین سنبله، عموما متوسط یا ریز اندام هستند.

دوست ندارد

قرار داشتن در مرکز توجه، بی ادبی، درخواست کمک.

بهترین محیط

سنبله در کنار حیوانات و طبیعت بیش از همه چیز احساس راحتی دارد. سنبله قدرت را دوست دارد و از اینکه همکار یک فرد مهم یا معاون مهمی باشد لذت می برد.

نشانه ها