ارسال شده در تاریخ:26 بهمن 1395

طالع بینی ولنتاین

طالع بینی ولنتاین

 

  متولد برج حمل-فروردین ماهی

شما رابطه‌ی خوبی با هم دارید، ولی از آن‌جا که شما فرد سخت‌گیر و مصری هستید، رابطه‌تان غیرقابل پیش‌بینی است، شما به‌دنبال دریافت توجه کامل از طرف کسی که دوستش دارید، هستید. شما از ابراز احساسات او قدردانی نمی‌کنید، مگراین‌که از ته قلبش باشد. شما هیچ احساسی را نمی‌پذیرید، مگر این‌که از ته قلب طرف مقابل باشد. امروز یک روز فوق‌العاده و بی‌نقص است تا بتوانید مشکلات‌تان را حل کنید، چیزهایی که برای مدت طولانی آزارتان می‌داده را رها کنید و یک گام بزرگ بردارید. عطرهای گران‌قیمت، گل‌های فوق‌العاده، جواهرات، یک شام رومانتیک و رویایی می‌تواند شما را جادو کند.

  • در رابطه‌تان صادق و روراست باشید تا رابطه را وارد مرحله‌ی جدید و کامل‌تری کنید.

متولد برج ثور-اردیبهشت ماهی

همه منتظر ولنتاین هستند، اما نه به اندازه‌ی شما. سیاره‌ی ماه شما، ونوس است، هیچ‌کس به‌اندازه‌ی شما از عشق و مسائل عاطفی نمی‌داند. باید این را در ذهن‌تان داشته باشید که تعداد خیلی کمی وجود دارند که فرشته‌ی عشق به سمت‌شان تیر پرتاب می‌کند و یکی از آن افراد، شما هستید. بنابراین، بدون اتلاف وقت، کسی که دوستش دارید را به یک جای رومانتیک ببرید و برای جبران، این روز فوق‌العاده را با هم جشن بگیرید.

  • تا جایی که می‌توانید او را ستایش کنید و هرگز سعی نکنید تا بر او تسلط یابید.

متولد برج جوزا-خرداد ماهی

یک روز فوق‌العاده برای رهایی از حواس‌پرتی‌ها و گیج شدن‌ها، آماده شوید، یک لباس جذاب بپوشید، و یک موسیقی بگذارید. زمان آن است که کارهایی را انجام دهید که می‌دانید او را خوشحال می‌کند. امروز می‌فهمید که آیا رابطه‌تان نتیجه‌ی خوبی دارد یا نه. اگر این‌طور به‌نظر می‌رسد که شما دونفر برای هم ساخته شده‌اید، پس با هم بیرون بروید و از روزی که فقط برای شما دوتاست، بهترین استفاده را ببرید.

  • حسود و بدگمان نباشید وبه شما اطمینان می‌دهم هرگز پشیمان نخواهید شد.

متولد برج سرطان-تیر ماهی

یک روز عالی و افسانه‌ای برای این‌که دستان هم را در دست بگیرید و در چشمان هم نگاه کنید و به هم بگویید از کدام خصوصیات او بیش‌تر از همه خوش‌تان می‌آید. خرچنگ‌ها می‌خواهند همیشه و همه‌جا خودشان در رأس امور باشند، اما امروز روزی است که باید بگذارید او لیدر باشد. اگر خواهان این هستید که با هم تفاهم و سازگاری داشته باشید و باهم بمانید، می‌توانید خانه‌ای سرشار از خوشبختی و شادمانی و شراکت بسازید که برای هردوتان سودمند و مفید باشد.

  • جلوی کسی که عاشقش هستید، با باهوشی و نبوغ صحبت کنید که قدرت شما در همین است.

متولد برج اسد-مرداد ماهی

درست است که نتایج خیلی خوبی از علاقه و رابطه‌تان نمی‌گیرید، اما امروز، روز خوش‌بینی و امیدواری است. امروز روز به‌یاد آوردن عشق و اشتیاق گذشته و فراموش کردن مشکلاتی که باعث بروز اختلاف بین‌تان شده‌اند، است. مشکلات را ساده و واضح کنید. از بحث و جنجال و قول‌ و قرارهای اشتباه خودداری کنید. سعی کنید رابطه‌تان را از راه و روش جدیدی بررسی کنید. یک پیاده‌روی طولانی دوتایی یا گوش کردن به موسیقی رومانتیک می‌تواند کمک‌تان کند.

  • از آن‌جا که خورشید، ستاره‌ی شماست، احساسات‌تان را پنهان و مخفی نکنید. بگذارید کسی که عاشقش هستید بفهمد که چه احساس قوی‌ نسبت به او دارید.

متولد برج سنبله-شهریور ماهی

امروز روز شماست تا آتش اشتیاق‌تان را برافروزید. بهترین و بزرگ‌ترین هدیه‌ای که می‌توانید به کسی که عاشقش هستید، بدهید، توجه کامل‌تان به اوست. عطارد، سیاره‌ی عقل و منطق است، اما امروز روزی است که باید بیش‌تر از عقل، به قلب‌تان گوش کنید.  امروز یک روز فوق‌العاده برای این است که یک کار غیرقابل پیش‌بینی، هیجان‌انگیز و هم‌چنین دیوانه‌وار انجام دهید که تا مدت‌ها بعد بتوانید آن را به‌یاد داشته باشید. ناچار نیستید از دیوار و کوه بالا بروید تا بتوانید او را خوشحال کنید، یک هدیه جادو می‌کند.

  • قدرت شما در حمایت و پشتیبانی است که از کسی که عاشقش هستید می‌کنید و از پشت حمایتش می‌کنید.

متولد برج میزان-مهر ماهی

امروز بهترین روز برای این است که درها را ببندید، یک موسیقی بگذارید، و کمی برقصید، فقط شما دوتا با هم.اگر آب و هوا اجازه‌ی تماشای غروب خورشید را به شما نمی‌دهد، یک آغوش گرم درحالی‌که هردو زیر پتو یا در یک جای گرم هستید، آن‌جا را تبدیل به بهشت می‌کند. ونوس رومانتیک و احساساتی و شهوانی، مال ماه شماست. امروز، روزی فوق‌العاده برای این است که کسی که عاشقش هسید را با جادوی خود عاشق خودتان کنید. درجایی باشید که دیگران مزاحم‌تان نشوند. زندگی برای لذت بردن است، پس سعی کنید همه‌چیز را ساده کنید.

  • شما توانایی و استعداد قوی برای خواندن ذهن کسی که عاشقش هستید، دارید. از این مهارت و استعدادتان استفاده کنید.

متولد برج عقرب-آبان ماهی

عقرب‌های زنده و با روحیه، پیش به‌سوی هیجان .روز ولنتاین بسیار روز هیجان‌انگیز و درعین‌حال پرحاشیه‌ای است، چون یکی از شما به‌دنبال تعهد و وفاداری است، اما دیگری با زندگی در لحظه شاد است، یا حداقل وقتی حرف از تعهد می‌شود، به گزینه‌های دیگری فکر می‌کند. تمام گل‌ها و بوسه‌هایی که دریافت می‌کنید، شاید باعث شوند احساس کنید که دوست داشته می‌شوید، اما زمان آن فرارسیده تا رابطه‌تان را وارد مرحله‌ی جدیدی کنید و متعهد شوید. کاری نکنید تا در لحظه‌ی آخر اتفاقی بیفتد، لازم است قبل از این که دیر شود، کاری انجام دهید و هشیار باشید.

  • اگر هیچ سوءتفاهم و عدم تفاهمی بین‌تان وجود ندارد، پس از بزرگ کردن مشکلات دوری کنید. از امروزتان لذت ببرید و اطمینان داشته باشید رابطه‌تان ادامه خواهد یافت.

متولد برج قوس-آذر ماهی

یک روز فوق‌العاده برای یک شام رویایی در نور شمع یا یک پیاده‌روی طولانی. شما به‌معنای واقعی غرق در احساسات عاشقانه هستید. فرقی ندارد که با متولد چه‌ماهی در رابطه هستید، سیاره‌ی مشتری که شما تحت نفوذ آن هستید، به‌خوبی خود را مچ و هماهنگ می‌کند. امروز باید موسیقی رومانتیک و عاشقانه‌ی موردعلاقه‌ی خود را بگذارید و بگذارید احساسات‌تان نسبت به کسی که عاشقش هستید، جاری شود. از آن‌جا که متولد آذر بر روی ماه‌های دیگر تأثیر می‌گذارد، شما می‌توانید راه‌تان را به یک زندگی پر از عشق و لذت و خوش‌گذرانی و تفریح هموار کنید.

  • صادق و روراست باشید، سرتان به‌کار خودتان باشد و طبق روش خودتان پیش بروید.

متولد برج جدی-دی ماهی

امروز را از توجه به چیزهای دیگر خودداری کنید و فقط روی رابطه‌تان تمرکز کنید. حتی با چیزهای خیلی کوچک هم می‌توانید خوش بگذرانید و شاد باشید. ممکن است کسی که عاشقش هستید، طبعی سخت‌گیر داشته باشد، اما نگران نباشید و رابطه‌تان را به سمت تکامل هدایت کنید، کسی که عاشقش هستید هم به‌خاطر تلاش‌تان، با عشق و احساس خود با شما رفتار خواهد کرد. امروز یک روز عالی برای این است که به حرف قلب‌تان بیش‌تر از حرف مغزتان گوش کنید.

  • عشق و علاقه‌ی خود را نشان دهید و ابراز کنید و اطمینان داشته باشید که امروز به نتایج خوبی خواهید رسید.

متولد برج دلو-بهمن ماهی

امروز باید از انجام کارهای غیر رومانتیکی که به رابطه‌تان آسیب می‌رساند، خودداری کنید. روز ولنتاین مبتنی و متکی بر بهترین و عاشقانه‌ترین رفتار و حرکات و گفتار شماست. بستگی به کاری که ممکن است انجام دهید یا رفتاری که ممکن است بروز دهید، روز فوق‌العاده‌ی ولنتاین می‌تواند به یک روز وحشتناک یا اتلاف وقت تبدیل شود. شما خودتان خبر ندارید که چه جذابیت طبیعی و مغناطیسی دارید، از این جذابیت برای این استفاده کنید که کسی که دوستش دارید را عاشق خود کنید و از انجام کاری که ممکن است عواقب بد و دردآوری داشته باشد، خودداری کنید.

  • رفتارتان را کنترل کنید و لجباز و یک‌دنده نباشید. از استعدادها و مهارت‌های جذابیت‌تان استفاده کنید تا کسی که عاشقش هستید را خوشحال و راضی کنید.

متولد برج حوت-اسفند ماهی

به سینما بروید، در یک رستوران مجلل و گران‌قیمت غذا بخورید، به جایی بروید که تابه‌حال نرفته بودید یا سوار ماشین شوید و یک رانندگی طولانی انجام دهید. سعی کنید چیزهایی را که برای مدتی در زندگی‌تان گم کرده بودید، پیدا کنید. روراست و صادق باشید، و اطمینان داشته باشید که چنین رفتاری را متقابلاً دریافت خواهید کرد. قلب کسی را که دوستش دارید، با یادآوری خاطرات شیرین گذشته‌تان از آن خود کنید. برای داشتن فردای بهتر، رابطه‌تان را تحکیم کنید.

  • درک و تعهد و وفاداری، مانند بذری برای درخت رابطه‌تان است.

درباره‌ی جزئیات یک رابطه، اطلاع کسب کنید. این اطلاعات به شما این آگاهی را می‌دهد تا دریابید از لحاظ طبیعتی، رفتار، چیزهایی که دوست دارید و چیزهایی که دوست ندارید تا چه حد با طرف مقابل‌تان هماهنگ و مچ هستید، آیا عشق‌تان طولانی مدت است یا موقتی و زودگذر است؟ می‌توانید تمام این اطلاعات را با مطالعه‌ی نوشته‌های ستاره‌شناس و طالع‌بین ودایی، ناونیت کانا به‌دست بیاورید.

 

ترجمه : فال نما 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *