ارسال شده در تاریخ:18 دی 1395

نشانه‌هایی که به شما می‌گوید او دارد ترکتان می‌کند

چطور می‌توان گفت کسی که عاشقش هستید، دیگر آن احساس گذشته را نسبت به شما ندارد…

ممکن است فکر کنید که سرانجام، شخص خاص‌ زندگی‌تان را یافته‌اید. کسی که باعث می‌شود قلبتان تندتر از همیشه بتپد. اما آیا او هم همین احساس را نسبت به شما دارد؟ آیا مایلید بدانید که عشق زندگی‌تان، احساس و عشقی که شما نسبت به او دارید را دیگر به شما ندارد؟ اصلاً مهم نیست که چقدر ابراز احساسات کند یا از صحبت کردن درباره‌ی احساساتش نسبت به شما خودداری کند؟ متن زیر را که راهنمایی هوشمندانه است و بر اساس متولدین ماه‌های مختلف تقسیم‌بندی شده، مطالعه کنید تا بدانید که آن‌ها وقتی دیگر به شما علاقه‌ای ندارند، چه واکنش‌هایی از خود نشان می‌دهند.

 

فروردین

فروردین:

متولدین فروردین، نمی‌توانند با دروغ متقاعدتان کنند، و نقاب زدن برایشان کار بسیار سختی است. چیزی که می‌بینید، همان چیزی است که دریافت می‌کنید. اگر آن‌ها درگیر شما باشند، شما خواهید فهمید، چون خود را به‌تمامی وقف شما می‌کنند. اگر آن‌ها به شما علاقه‌ای نداشته باشند، کوچک‌ترین چیزی مبنی بر توجه و علاقه‌ی آن‌ها نمی‌شنوید. ممکن است درک این موضوع، خیلی دشوار باشد، اما حداقل می‌دانید که در چه جایگاهی هستید و چه وضعیتی دارید.

دیگر ویژگیهای متولد فروردین

متولد اردیبهشت

اردیبهشت:

او قبلاً برای شما بهترین گل‌ها، شکلات‌ها و عطرها را می‌خرید، اما الآن هیچ خبری نیست. عشق اردیبهشتی شما ممکن است شما را برای صرف شام بیرون ببرد، اما  متوجه می‌شوید که نگاه او حرکات و رفتار دیگری را زیر نظر دارد و اصلاً به حرف‌های شما توجه نمی‌کند. آن بوسه‌های لذت‌بخش و طولانی و پراحساس، به بوسه‌هایی تند و سریع و بدون حس تبدیل می‌شوند. این نشانه‌ها حاکی از دور شدن اوست!

دیگر ویژگیهای متولد اردیبهشت

خرداد:

اگرچه او دوستان زیادی دارد، اما عشق خردادی‌تان، همیشه با شما با لحن ویژه‌ای صحبت می‌کرد و می‌دانستید که خاص و متمایز هستید. حالا، دیگر وضعیت مثل گذشته نیست. شاید خردادماهی‌ها، به طرز قدرتمندانه و ترسناکی باهوش و عاشق بازی‌های فکری و معمایی باشند، اما در تختخواب پرحرارت و عالی هستند. اگر او علاقه‌اش را به شما از دست بدهد، احتمالاً هزاران بهانه برایتان می‌آورند که چرا نمی‌توانند با شما وقت بگذرانند. کمبود علاقه به سکس با شما، گویای همه‌چیز است.

دیگر ویژگیهای متولد خرداد

تیر:

حتی در بهترین زمان ممکن، گرفتن یک جواب مستقیم و صریح از متولدین تیرماه بسیار دشوار است. اگر او زیاد می‌خندد و رمانتیک و دلگرم‌کننده است، شما هنوز در موقعیت خوبی قرار دارید. اما اگر او شروع به قهر و اخم‌وتخم کند  و مدام چهره‌ی شرمنده به خود بگیرد، یا مثل یک عاشق فداکار رفتار کند، دیری نمی‌گذرد که حقیقت زشت، خود را عیان می‌سازد.

دیگر ویژگیهای متولد تیر

مرداد:

عشق متولدین مرداد، در بهترینِ زمان‌ها، بلندنظرانه و آقامنشانه است، آن‌ها حتی اگر دیگر به شما علاقه‌مند نباشند هم باز برایتان هدیه می‌خرند، که البته ممکن است مثل گذشته گران‌بها نباشند. درنهایت، او به شما حقیقت را خواهد گفت، اما تلاش خواهد کرد تا شما را به‌عنوان دوست خاص خود نگه دارد.

دیگر ویژگیهای متولد مرداد

شهریور:

از نخستین علائم بی‌علاقگی عشق شهریوری‌تان، این است که به نظر می‌رسد او بیش‌تر از حد معمول مریض می‌شود. قرار ملاقاتی خاص به خاطر سردرد یا سوءهاضمه به هم می‌خورد. اطمینان داده می‌شود که استراحت کردن، وضعیت را بدتر می‌کند. شما بسیار افسرده خواهید شد و احتمالاً درنهایت، خودتان رابطه را تمام می‌کنید.

دیگر ویژگیهای متولد شهریور

مهر:

متقاعد کردن یک مهرماهی به این‌که دیگر همه‌چیز تمام شده، بسیار دشوار است. ممکن است هیچ چیز به هیچ وجه اشتباه به‌نظر نیاید. آن‌ها ظاهراً مثل گذشته با شما رفتار می‌کنند و مثل همیشه مهربان هستند، البته اگر کمی باهوش باشید، می‌توانید بُرندگی ناچیزی در کلامش مشاهده کنید. آن‌ها همچنان شما را می‌بوسند و در آغوش می‌گیرند، سپس، شما یک روز، آن‌ها را با شخص دیگری می‌بینید. هوشیار باشید!

دیگر ویژگیهای متولد مهر

آبان:

مراقب عشق آبان ماهی‌تان باشید، چون او تمام تلاشش را برای مقصر جلوه دادن شما به‌کار می‌بندد، حتا اگر کاملاً واضح باشد که مقصر اصلی اوست. وقتی که عاشق شما بود، می‌خواست حریصانه شما را ببلعد. اما به یکباره، ممکن است عطش و اشتیاق خود را از دست بدهند- این شیوه‌ی آبان ماهی‌هاست! اگر متوجه شده‌اید که شوخی‌های او فضای تیره  و تلخی گرفته‌اند و ظالمانه‌تر شده اند- خودتان فرار کنید!

دیگر ویژگیهای متولد آبان

آذر:

آذر ماهی‌ها در مبادی آداب و با ملاحظه بودن خیلی خوب نیستند و نمی‌توانند دهان‌شان را بسته نگه دارند. شانس و امکان اندکی وجود دارد که عشق آذرماهی‌تان بتواند همه چیز را از شما مخفی کند ـ حتا این حقیقت که دیگر دوست‌تان ندارد. آن‌ها حتا ممکن است که این قضیه را، تنها برای نمک پاشیدن بر زخم شما شوخی جلوه دهند. مطمئناً ماهی‌های دیگری هم در دریا وجود دارد.

دیگر ویژگیهای متولد آذر

دی:

دی ماهی‌ها احساس مسوولیت و وظیفه می‌کنند که رابطه‌ی عاطفی‌شان را برای مدت طولانی حفظ کنند. آن‌ها توانایی بالایی دارند تا بعد از فروکش کردن احساسات اولیه، هم‌چنان رابطه‌ی طولانی خود را ادامه دهند و سهم خود را ایفا کنند. اگرچه، آن‌ها چیز زیادی به شما نمی‌گویند، اما احتمالاً زمان بیش‌تری را به شرکت در جلسات هیئت مدیره و سفرهای کاری اختصاص می‌دهند. شما متوجه خواهید شد که چیزی کم است- او!

دیگر ویژگیهای متولد دی

بهمن:

اگر شما در یک رابطه‌ی عاشقانه با یک بهمن‌ماهی باشید، ابتدا نیازدارید بهترین دوستان هم باشید. او همه چیز را به شما به عنوان بهترین دوستش می‌گوید، حتا این حقیقت که دیگر دوست‌تان ندارد. به تدریج، او رفتاری عجیب و غریب پیدا می‌کند و گوشه‌گیرتر می‌شود. بهتر است شخص دیگری را پیدا کنید که قلب داشته باشد!

دیگر ویژگیهای متولد بهمن

اسفند:

احتمالاً برای اسفند ماهی‌ها سخت‌ترین کار، گفتن این است که رابطه‌تان دیگر تمام شده. آن‌ها احساس مقصر بودن می‌کنند و نمی‌خواهند آسیبی به شما برسانند. آن‌ها همچنین استعداد زیادی در گفتن دروغ‌های مصلحت‌آمیز دارند تا هم‌چنان وجهه‌ی خود و تأثیر خوب‌شان بر شما را حفظ کنند؛ اما سرانجام، دروغ‌ها آشکار می‌شوند. شما مجبورید بی‌رحم باشید تا مهربان. افسوس!

دیگر ویژگیهای متولد اسفند

 

ترجمه : فال نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *