ارسال شده در تاریخ:20 دی 1395

به پول فکر کنید و به دستش آورید

پول درآوردن

قانون جذب و ارتباط با کهکشان‌ها چطور در جنبه‌ی مالی زندگی ما عمل می‌کند.

افکار شما نیرو و قدرت دارند. شما همانی هستید که به آن فکر می‌کنید و همانی را جذب می‌کنید که آن را ساطع کرده‌اید. به همین خاطر است که بزرگان روحانی و معنوی، هزاران بار به ما گفته‌اند که مثبت فکر کنیم. اگر شما افکار شادی داشته باشید، خوشبختی را به خود جذب خواهید کرد و با افکار منفی غم و اندوه جذب شما خواهند شد؛ بنابراین اگر شما افکار موفقی داشته باشید این با کامیابی همراه خواهد بود و ثروت جذب زندگی‌تان خواهد شد.

  • احساس شایسته بودن داشته باشید

شاید این دستورالعمل، یک فرمول ساده به نظر بیاید، اما در عمل، آسان نیست. خیلی از مردم به‌طور غیرارادی افکار منفی دارند- مخصوصاً درباره‌ی خودشان و لیاقت خودشان- بنابراین، اگر شما می‌خواهید ثروت را به خود جذب کنید، اولین قدم این است که حس کنید لیاقت آن را دارید. ایمان داشته باشید که واقعاً لیاقت ثروتمند شدن را دارید.

  • برای خود هدف تعیین کنید

در قدم بعدی، اهداف مالی و پولی خود را طبقه‌بندی کنید. با دلگرمی دادن به خودتان که شما همیشه همه چیز در زندگی‌تان خواهید داشت شروع کنید. سپس روی ساختن اهدافتان کار کنید. آیا می‌خواهید یک خانه بخرید؟ آیا می‌خواهید کارت اعتباری نامحدود داشته باشید؟ آیا دلتان می‌خواهد پول بیشتری از قِبَل کارتان دریافت کنید؟ شاید دلتان می‌خواهد تجارت خودتان را شروع کنید. اهدافتان را بنویسید. این امر، به تمرکزتان کمک می‌کند.

  • ارتباط ایجاد کنید

شما باید درعین‌حال که اهدافتان را پایه‌ریزی می‌کنید، قدم دیگری بردارید که کلید اصلی موفقیت در تفکر ثروت است. افکارتان باید به ذهن ناخودآگاهتان نفوذ کند و در دنیای افکارتان به واقعیت مبدل شود – این دنیای کهکشان‌هاست. شما باید با سطح کهکشانی ارتباط برقرار کنید، به افکار حاکی از ثروتتان زندگی ببخشید و با احساسات و حواستان به آن انرژی بدهید. این احساس موفقیت و کامیابی است که با احساسات قوی شما، همراه می‌شود و تأثیر تفکرِ حاکی از ثروت را بالا می‌برد.

این تمرین را با تمرکز حواس و احساسات خود انجام دهید. از خودتان بپرسید اگر برنده‌ی بزرگ‌ترین جایزه‌ی لاتاری شوید، چه احساسی پیدا می‌کنید. احتمالاً چهره‌تان از شادی می‌شکفد و از این‌که سرانجام به امنیت مالی رسیده‌اید احساس آرامش می‌کنید. تصور کنید اگر به شما شغلی پیشنهاد شود که سالیانه درآمدی شش برابر یا حتی هفت برابر درآمد کنونی‌تان داشته باشید، چه احساسی بهتان دست می‌دهد. حقیقتاً، احساس خیلی خوبی خواهید داشت!

فکر کردن به این‌که با پولتان چه کارهایی می‌کنید را ادامه دهید، به‌طوری که انگار همین حالا آن را به‌دست آورده‌اید. به‌عبارت‌دیگر، ایمان داشته باشید که همین حالا ثروتمندید و در حال حاضر، وفور و فراوانی را از دنیا دریافت کرده‌اید. این افکار را در طول روز برای خود نگه‌دارید. حالا، شما دارید خود را برای دریافت موفقیتی که سزاوارش هستید آماده می‌کنید. بپذیرید که ناخودآگاه وقتی ذهن در حالت آرامش است، آسان‌تر کار می‌کند. با تکیه دادن به بالش خود را آرام کرده نفس بکشید و مراقبه کنید.

به یاد داشته باشید، به‌محض این‌که علایقتان در دنیای کهکشان‌ها به واقعیت تبدیل شد، در زندگی واقعیتان نیز به حقیقت تبدیل می‌شود. رازی برای سرعت بخشیدن به نتیجه وجود دارد: زمان ایده آل برای تمرین تمرکز روی موفقیت، وقتی است که شما در وضعیتی بین خواب و بیداری هستید- یک وضعیت دگرگون‌شده‌ی ناهشیاری. این مرحله، حدفاصل بین بیداری ضمیر هوشیار و خواب است. درست پیش از به خواب رفتن یا پیش از بیدار شدن، شما در آستانه‌ی نیمه‌هوشیاری هستید- در دنیای کهکشان‌ها، جایی که افکار وجود دارد و ذهن کاملاً پذیرای تلقین‌هاست. در وضعیت بین خواب و بیداری، افکارتان را روی فراوانی و وفور متمرکز کنید، کامیابی و ثروت را احساس و تصور کنید و به خودتان اهداف نهایی‌تان را یادآوری کنید.

شما حتی می‌توانید جملات تأکیدی درباره‌ی پول مانند «من به‌راحتی پول جذب می‌کنم»، «من با موفقیت متبرک شده‌ام» و «پول و ثروت به زندگی‌ام سرازیر می‌شود» را تکرار کنید. یا بگذارید یک آهنگ قدیمی معروف در گوشتان زنگ بزند، «من در ثروت غرق‌شده‌ام…» به یاد بیاورید. احساس موفقیت و خوش‌شانسی داشته باشید و امنیت و آرامشی که با خود به همراه می‌آورد.

موفقیت و کامیابی می‌تواند از طرق مختلفی آشکار شود، پس برای دریافت ثروت نامحدود جهان، آماده‌باشید. غریزه و حس ششمتان را دنبال کنید. به شهود و ادراکتان اجازه دهید تا هدایتتان کند؛ و آماده‌ی دویدن به سمت ثروت میلیونی‌تان باشید!

ترجمه : فال نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *