ارسال شده در تاریخ:23 دی 1395

موش در طالع بینی چینی

موش در طالع بینی چینی

موش در طالع بینی چینی

متاسفانه موش در کشورهای غربی شهرت بدی دارد. اما در واقعیت، افرادی که در سال موش به دنیا می آیند پلید یا خبیث نیستند. برعکس، ثبات و سلامت جسمی و روانی آنها ویژگی هایی هستند که حسادت متولدین سالهای سایر نمادهای زودیاک چینی را برانگیخته است.

موش ها (به متولدین هر سال با نام حیوان آن سال اشاره می کنیم) حتی در کودکی تمایل دارند مستقلا فکر و عمل کنند. تحمل کنجکاوی های خودسرانه این موش های کوچک، همیشه برای والدین آنها آسان نیست. با این وجود، موش های کوچک از راحتی و امنیت محیط خانه و خانواده خود لذت می برند.

موش تمایل دارد حتی پس از بلوغ هم برخی از این خصیصه های کودکانه را حفظ کند. مطمئن ترین ادعایی که می توانیم درباره متولدین سال موش داشته باشیم این است که مرتبا در حال تغییر هستند و همیشه می توانید رفتارهای غیرمنتظره ای را از آنها انتظار داشته باشید. سکون و روزمرگی در فرهنگ لغات آنها وجود ندارد، بنابراین خود را جسورانه در فعالیت های ریسک آمیز شگفت انگیزی درگیر می کنند. گاهی اوقات از شجاعت خود می ترسند، زیرا در حقیقت برای اینکه حس خوبی داشته باشند، در اعماق روح خود نیاز به امنیت را حس می کنند.

در محیط های کاری و حرفه ای به سرعت نردبان ترقی را بالا رفته و به مناصب مدیریتی می رسند. پس از اینکه هدف خود را تعیین کردند، تا رسیدن به آن از حرکت باز نمی ایستند. اما هرگز این را به قیمت ایجاد مشکل برای همکاران خود نمی خواهند. آنها ترجیح می دهند موفقیت شان بر اساس صداقت و سخت کوشی باشد.

هرگز با افراد ضعیف و بزدل به دوستی نمی پردازند، زیرا موش ها این خصوصیات را نمی پسندند. به همین دلیل موش ها تمایل دارند ضعف های خود را زیر یک ظاهر پرانرژی و برون گرا پنهان کنند.

موش ها بسیار اجتماعی هستند و همیشه توسط دوستان، آشنایان و طرفداران متعددی احاطه شده اند. با این وجود، از آنجایی که کیفیت از کمیت برای آنها مهم تر است، دوستان نزدیک بسیار کمی دارند.

دختر خوش شانسی که دل یک موش را ببرد، مسحور عشق و علاقه آن موش برای خشنود کردن خود خواهد شد. با این حال، اگر روزی آن دختر، موش را برنجاند، می تواند روی یک انتقام بی رحمانه حساب کند. همین برای پسرانی که عاشق دخترهای متولد سال موش می شوند نیز صادق است.

 

موش نر

شما یک مرد شریف و چرب زبان و رویای هر زنی هستید.

شما می توانید تنها با لبخند جذاب و شوخ طبعی بسیار خوب خود قلب هر زنی را تصاحب کنید. داستان های ماجراجویانه جالب و هیجان انگیز شما زنان بی شماری را به خود جلب می کند.

اگرچه ممکن است از نظر فیزیکی وسوسه انگیز نباشید، این تاثیری در جذابیت شما برای جنس مخالف ندارد.

شما درباره نظرات دیگران دقیقا مانند خانم موش هستید؛ می خواهید همه درباره شما به خوبی فکر و صحبت کنند. اما بر خلاف موش مونث، به زبان آوردن اشتباهات دیگران برای تاکید بیشتر بر نقاط قوت خودتان برای شما کار دشواری نیست.

شما از مصاحبت با افراد چرب زبانی که زیاد از شما تعریف می کنند لذت می برید.

 

موش مونث

شما ذاتا یک کدبانو هستید، یک فرد معقول و زنی که اغلب جذب انسانهای خودنما و متقلب می شود. خیلی زود مرد زندگی خود را پیدا می کنید، مردی که می توانید به او علاقه نشان دهید و تمام محبت خود را خرجش کنید.

موش نماد یک شروع تازه است. روحیه هوشیار او به شروع پروژه های جدید علاقه دارد، اما اغلب این پروژه ها در حد ایده باقی می مانند، زیرا موش به ندرت می تواند آنها را عملی کند.

شما چنان احساساتی برای آن مرد در خود بوجود می آورید که هیچ کس از شما انتظار آن را ندارد و یا کسی تصور نمی کند توانایی آن را داشته باشید. مردها باید شور و عشق واقعی را از شما یاد بگیرند!

اگرچه این “مرد زندگی” مرد کاملی نخواهد بود و شما را به شدت می رنجاند و از خود ناامید می کند، هرگز اعتقاد خود به عشق را از دست نخواهید داد و همیشه تمایل خواهید داشت با یک فرد دیگر دوباره تلاش کنید. شما باز هم می توانید اعتماد کنید و خود را به دست او بسپارید.

این ممکن است منجر به از دست رفتن خودتان بخاطر طرف مقابل شود، یا اینکه در نهایت باعث بشود کاملا از جستجوی عشق دست بکشید.

 

موش چوبی (1924، 1984)

خلاق و زیرک، نمی تواند خودش را به خوبی نشان بدهد. در ارزیابی شرایط و تجزیه و تحلیل های همه جانبه عملکرد خوبی دارد.

 

موش آتشین (1936، 1996)

فرد جذابی است که روش رفتار در جمع را می داند. به شدت باهوش است و اغلب در مرکز توجه قرار دارد. اما گاهی مسئولیت های اخلاقی خود را نمی پذیرد.

 

موش خاکی (1948، 2008)

می داند چگونه باید از ثروتمندی لذت ببرد و به این منظور، حداکثر تلاشش را می کند تا به ثروت برسد. اگر کسی از او درخواست وام کند، فقط در صورتی می پذیرد که یک دلیل خوب و یک برنامه مشخص برای بازپرداخت پشت آن باشد.

 

موش فلزی (1900، 1960)

ناظر و مشاهده گر خوبی است که می داند موفقیت به آسانی به دست نمی آید. به ندرت در کارهای دیگران دخالت می کند.

 

موش آبی (1912، 1972)

یک تحلیلگر عالی که به ندرت استنتاجات خود را عمومی می کند. مدیریت مالی خوبی دارد و به چیزهای ارزنده بها می دهد.

 

برگشت به طالع بینی چینی

ترجمه : فال نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *