ارسال شده در تاریخ:24 دی 1395

اگر عشق زندگی شما این علائم را نشان داد، احتمالاً به دردسر افتاده اید…

پرچم های قرمز در رابطه

یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی خوب، ارزشمند و عزیز و در‌ عین حال، شکننده و آسیب‌پذیر است. در یک رابطه‌ی عاشقانه، شما و طرف مقابل‌تان، هردو می‌خواهید که به هم کمک کنید، نه این‌که یک‌دیگر را آزار دهید. مگر نه؟

بعضی از رفتارها، در هر زمان و برای هرکسی پرچم قرمز و نشانه‌ی هشدار تلقی می‌شود. عصبانیت شدید، نوشیدن الکل به مقدار زیاد و دفعات زیاد، استعمال مواد مخدر، بی‌اشتهایی یا اختلالات ناگهانی غذا خوردن… تمام این‌ها علائم هشداردهنده‌ای هستند که شخص باید کمی خود را تغییر دهد و بهتر عمل کند. اگرچه در یک رابطه، شما این فرصت را دارید که نشانه‌های ظریف‌تری را دریابید که قبل از این که رابطه دچار بحران شود، بتوان به رفع آن کمک کرد. اگر طرف مقابل شما، عملکردی متفاوت با آن‌چه از نظر شما نرمال است، دارد، نگذارید از دست‌تان در برود.

در متن زیر، برخی هشدارها و پرچم قرمزهای، یک رابطه نوشته شده. زود کنترل‌شان را به‌دست بگیرید و رابطه‌ی عاشقانه‌تان را سالم، شاد و بی‌نقص نگاه دارید.

  برج حمل-فروردین ماه

متولد برج حمل مشتاق و پرشور و هیجان و فعال، به هیچ وجه تنبل نیست، بنابراین، اگر برای‌تان سخت است که عشقتان که متولد برج حمل است را از جلوی کامپیوتر یا تلویزیون دور کنید و به بیرون ببرید، این یک هشدار تلقی می‌شود.

برج ثور-اردیبهشت ماه

متولد برج ثور ، به‌طور طبیعی جذاب، خوش‌پوش و گاهی حتی فریبنده است. اگر عشقتان که متولد برج ثور است علاقه‌ی خود به ظاهر فیزیکی‌اش را ازدست داده و شلخته و نامرتب شده، این یک پرچم قرمز است.

برج جوزا-خرداد ماه

آخرین چیزی که می‌توان از متولد برج جوزا ، پرحرف و بی‌قرار انتظار داشت، این است که از جواب دادن به شما طفره برود و درمقابل‌تان سکوت کند. جملاتی مانند “تنهایم بگذار، می‌خواهم فکر کنم” پرچم قرمز رابطه است.

برج سرطان-تیر ماه

کم‌شدن اشتها برای هرکسی علامت هشدار محسوب می‌شود، اما وقتی اشتهای یک متولد برج سرطان کم شود و علاقه‌ی معمولش به انواع غذا را ازدست بدهد، یک موضوع جدی و بد است.

برج اسد-مرداد ماه

متولدین برج اسد به جلب توجه نیاز و علاقه دارند. اگر عشق متولد برج اسد شما، سعی می‌کند تا نامرئی و مخفی باشد و جدیداً بیش‌تر سیاه می‌پوشد (البته به جز وقتی که سیاه مد باشد)، پرچم قرمز محسوب می‌شود.

برج سنبله-شهریور ماه

متولد برج سنبله منظم و باانضباط، از نظم و ترتیب لذت می‌برد. وقتی یک متولد برج سنبله، شلخته شود و از علاقه، پروژه، وظیفه یا مقصدی به یک چیز دیگر بپرد، موج علائم هشدار دهنده‌ی یک متولد برج سنبله است.

برج میزان-مهر ماه

متولد برج میزان، سازگار و دوستانه به‌ندرت عقیده‌ای را به‌کسی تحمیل می‌کند، بنابراین اگر عشق شما که متولد برج میزان است، ناگهان به شخصی اهل بحث و دعوا و ناسازگار تبدیل شده، به عنوان یک پرچم قرمز آن را درنظر بگیرید.

برج عقرب-آبان ماه

متولد این ماه، یک رگ مقتصد و میانه‌رو دارد که پذیرش آن برای بقیه به‌جز طرف مقابلش، دشوار است. اگر عشق متولد برج عقرب شما (نسبت به استانداردهای پیشینش) بی‌پروا، پول خرج می‌کند، شما وارد قلمرو خطر شده‌اید.

برج قوس-آذر ماه

متولد برج قوس اجتماعی و صمیمی، به‌طور معمول می‌تواند با یک دوجین توپ، تردستی کند و حتی یکی از آن‌ها را هم به زمین نیندازد. اگر عشق متولد برج قوس شما، با کوچک‌ترین جزئیات اذیت می‌شود یا غرق در روزمره شده، آن را پرچم قرمز درنظر بگیرید.

برج جدی-دی ماه

متولد برج جدی، سختکوش و اهل تمرکز، آخرین کسی است که می‌تواند در بی‌قراری‌ها و ناامیدی‌های بیجا و بیهوده فرو برود. اگر عشق متولد برج جدی شما می‌گوید نمی‌تواند کارهای مختلف را هم‌زمان انجام دهد و کارها را تمام کند، یک هشدار بزرگ است.

برج دلو-بهمن ماه

متولد برج دلو بی‌نهایت بخشنده و سخاوتمند می‌تواند در برابر یک اشتباه، یا آزاردهنده بودن طرف مقابلش، مهربان و بخشنده باشد. اگر عشق متولد برج دلو شما علائمی قوی ناشی از حق تقدم قراردادن خودش بروز می‌دهد و با خودخواهی واکنش نشان می‌دهد، این را یک پرچم قرمز بزرگ تلقی کنید.

برج حوت-اسفند ماه

متولد برج حوت حساس و لطیف از این‌که احساسات کسی را جریحه‌دار کند متنفر است. اگر عشق متولد برج حوت شما به‌طور غریبی دیگر روی شما حساس نیست و به این‌که شما چه احساسی دارید اهمیت نمی‌دهد، یک پرچم قرمز بزرگ تلقی می‌شود.

همه‌ی ما انسانیم و گاه و بیگاه، براساس موقعیتی که داریم، درحال فروپاشی هستیم، بنابراین اگر شما مزین به پرچم قرمز شده‌اید، خشکتان نزند. اولین عکس‌العمل‌تان نباید این باشد که وسایل‌تان را جمع کنید و شبانه از خانه بیرون بزنید. پرچم‌های قرمز زیادی، می‌توانند با یک کلام محبت‌آمیز حاکی از نگرانی ازبین بروند. بگذارید طرف مقابل‌تان بفهمد شما متوجه تغییراتی شده‌اید و به کمک کردن به شما اهمیت بدهد.

ترجمه : فال نما 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *