بز

طالع بینی چینی نماد بز

نماد بز در طالع بینی چینی

شما فردی هستید که دوست ندارید شخصیت و خود واقعی‌اش را به عموم نشان دهد، چون نگرانید اگر بقیه شما را بشناسند، چه فکری راجع به شما می‌کنند.

شما مایلید تا از حریم خصوصی‌تان حفاظت کنید.

شاید کمی بیش‌ازحد محتاط هستید، چون افراد زیادی به‌خاطر شخصیت خوب، مهربان و بردبارتان به شما احترام می‌گذارند. همیشه سعی می‌کنید دربرابر بقیه انعطاف‌پذیر باشید و با مردم همراه باشید. وقتی بچه بودید، خوب و آرام بودید و به‌راحتی قابل کنترل بودید و همیشه از این‌که دیگران با شما با عشق و محبت رفتار کنند، خوشحال بودید و در مدرسه هم دانش‌آموز خوبی بودید.

شما باور دارید تا زمانی که بتوانید همان نتیجه را با نگاهی ملتمسانه بگیرید، نیازی به سخت کار کردن نیست. هم‌چنین، فکر می‌کنید که باید بگذارید دیگران کار شما را انجام دهند، چون معمولاً بهتر از شما می‌توانند از پسش بربیایند.

این‌طور که معلوم است، شما فرد مصمم و بااراده‌ای نیستید، و ممکن است معتقد باشید هیچ‌کس نباید سخت کار کند (مخصوصاً شما). اما ذهن نرمال و عمل‌گرای شما کمبود خلاقیت‌تان را جبران می‌کند. درواقع، شما تنها زمانی سخت کار می‌کنید که بدانید می‌توانید به موفقیت و سودی دست‌یابید که بعد از آن، برای مدتی طولانی بدون انجام هیچ کاری زندگی کنید. شما عاشق زندگی هستید و عاشق تمام لذت‌های کوچک آنید و این لذت‌ها را به سخت کار کردن ترجیح می‌دهید.

کسی که بداند چطور باید با شما رفتار کند، درخواهد یافت که شما یک یار و همراه مهربان و دلسوز هستید. درواقع، چیز زیادی در شخصیت شما وجود ندارد که ملال‌آور و خسته‌کننده باشد.

گاهی دیگران فکر می‌کنند راضی کردن‌تان خیلی سخت است، چون شما همیشه درحال غرزدن و بحث کردن هستید، اما درواقع، تنها درصورتی این کار را انجام می‌دهید که نسبت به خودتان حس خوبی نداشته باشید. اگر چیزی در مسیر درستش پیش نرود، شما اولین کسی هستید که متوجه می‌شوید و دیگران را نیز متوجه می‌کنید.

مرد متولد سال بز:

شما با فروتنی و لبخند خجالتی‌تان قلب زنان زیادی را از آن خود می‌کنید. و کسی‌که دوست‌تان دارد، تنها با یک نگاه بی‌گناه شما، این حقیقت که شما غیرقابل اعتماد هستید و درست بشو نیستید را فراموش می‌کند.

از آن‌جا که زندگی مجردی به‌هیچ‌وجه مناسب شما نیست، خیلی زود به‌دنبال یک فرد مناسب برای خود خواهید گشت. شما بدون وجود کسی‌که به‌شما عشق و توجه نشان دهد، نمی‌توانید زندگی کنید.

بعضی از مردان متولد سال بز رفتاری مانند نجیب‌زادگان دارند، بیش‌تر آن‌ها کسانی هستند که خود را با شرایط وفق می‌دهند و حال و هوا را عوض می‌کنند، و عاشقانی آرام، جذاب و وفادار هستند. آن‌ها بسیار بخشنده نیز هستند، مخصوصاً اگر پول زیادی داشته باشند و بتوانند برای‌تان هدایای ارزان‌قیمت بخرند.

 

زن متولد سال بز:

شما همیشه به دستانی محکم نیاز دارید. بدون وجود یک عاشق ثابت‌قدم که بتوانید غم‌ها و شادی‌های‌تان را با او قسمت کنید، شما به فرد غمگینی تبدیل می‌شوید.

شما به مردی نیاز دارید که به‌شما امنیت بدهد و از شما محافظت کند و پول زیادی هم به‌دست بیاورد تا بتواند نگه‌تان دارد. چنین مردی، در ازای رفتارش، زنی کدبانو و فوق‌العاده و مادری وفادار خواهد داشت.

اما خیلی طول می‌کشد تا بتوانید به مردی اعتماد کنید. حتا اگر به‌دفعات از کسانی خوش‌تان بیاید، تنها یک‌بار قلب‌تان را به‌کسی می‌بخشید.

اگرچه در طالع‌بینی چینی، بز شخصیتی خانم و باوقار دارد، اما همیشه به آن ملایمت و مهربانی که نشان می‌دهد، نیست. بزها به‌طور معمول عاشق این هستند که در اجتماع و کنار دیگران باشند و حس ادراک و شفقت و مهربانی خود را نشان دهند. آن‌ها از موهبت داشتن استعداد هنری برخوردارند.

بز تحت تأثیر عنصر چوب:

اگرچه که این بز، مثل بقیه‌ی بزها درمیان جمع احساس راحتی می‌کند، گاهی ترجیح می‌دهد تنها باشد. گاهی‌اوقات او دوست دارد در خودش باشد. و در این تنهایی و انزوا استعدادهای هنری خود را بروز و گسترش بدهد. وقتی با خودش تنها می‌شود، هیچ احتیاجی به‌دیگران ندارد و می‌تواند خود را تماماً وقف خودش کند.

بز تحت تأثیر عنصر آتش:

این بز، استقلال را بیش از هرچیزی در زندگی‌اش دوست دارد. او برای تحقق بخشیدن به اهداف خودشناسی خود، حاضر است با شادمانی، جمع خود را ترک کند. اما وقتی این کار را انجام داد، احساس ناامنی و مقصربودن می‌کند، چون دیگر نمی‌تواند کاملاً خود را وقف دیگران کند.

بز تحت تأثیر عنصر زمین:

بز تحت‌تأثیر عنصر زمین، با جایگاهی که در جمع و گروه خود دارد بسیار خوشحال است. او آگاه و باخبر است که راهی که برای رسیدن به موفقیت انتخاب می‌کند، سریع‌ترین راه نیست، اما امن‌ترین راه است. او به‌خوبی می‌داند که نمی‌تواند به افرادی که برایش اهمیت دارند، آسیبی برساند، چون سود و فایده‌ای که دیگران برایش دارند، بیش‌تر از خودش است.

بز تحت تأثیر عنصر فلز:

بز تحت‌تأثیر عنصر فلز هیچ نیازی به جلب توجه ندارد. او به‌خوبی می‌داند که عمل بیش‌تر از حرف‌زدن نتیجه می‌دهد و همین اشتیاق او برای کمک کردن به دیگران، او را به فردی حامی و مدافع تبدیل کرده. اگر بخواهد زیادی با دیگران دوستانه و صمیمی رفتار کند، از او سوءاستفاده می‌شود. اگر بخواهد که سرد و انعطاف ناپذیر عمل کند، تنها خواهد ماند.

بز تحت تأثیر عنصر آب:

همراهی کردن با دیگران و در گروه بودن، برای بز تحت‌تأثیر عنصر آب، بسیار مهم است و همیشه وقتی در جمع است، احساس فوق‌العاده‌ای دارد. برخلاف این علاقه، او گاهی نیاز دارد تا زمانی را برای خودش سپری کند و گاهی، در میان جمع نامرئی می‌شود. رقیبان و مخالفان او از این‌که جای او و در جایگاه او قرار بگیرند، خوشحال می‌شوند.