خروس

خروس در طالع بینی چینی

نماد خروس در طالع بینی چینی

شما فردی هستید که به‌ندرت جلب توجه نمی‌کند. به‌خاطر دلایلی هم‌چون نوع لباس پوشیدن‌تان، راه رفتن‌تان و موفقیت‌هایی که به‌دست آورده‌اید، نمی‌توان شما را نادیده گرفت. و این دقیقاً همان چیزی است که می‌خواهید. حتا اگر خودتان این را نپذیرید، باید گفت برای‌تان مهم است که دیگران درباره‌ی شما چه فکر کنند، علاوه بر آن، شما تلاش و دقت زیادی می‌کنید تا استایل و ظاهرتان به چشم بیاید.

ممکن است مخالفان یا رقبای‌تان بگویند شما تنها وقتی این‌کار را می‌کنید تا حس ناامنی یا بی‌کفایتی خودتان را پنهان کنید، اما شما این تفاسیر روان‌شناسی را باور ندارید. برعکس، شما یک قهرمانید، یک فاتح، کاشف یک قاره‌ی جدید، یک کازانوا… یا حداقل، شما در تصورات‌تان تمام این‌ها هستید و همان‌طور که به هوا نیاز دارید، نیاز دارید تا این‌گونه باشید.

وقتی بچه بودید، شخصیت مصر و سخت‌گیری داشتید. شما باید هرچیزی را می‌دانستید و هرکاری را امتحان می‌کردید. ممکن است هم‌کلاسی‌های سابق شما، شما را به‌عنوان فردی متظاهر به‌یاد بیاورند، اما شما تنها دوست نداشتید تحت‌الشعاع کسی قرار بگیرید.

خروس‌های زن لزوماً به‌دنیا نیامده‌اند تا زن خانه‌دار و کدبانویی باشند.  اگرچه آن‌ها عاشق بچه‌ها هستند، اما شغل‌شان نیز به همان اندازه برای‌شان مهم است، و همین‌طور مرد زندگی‌شان.

متأسفانه، تنها یک شخص منحصربه‌فرد و خاص ممکن است با دیدگاه‌های مدرن و پیشرفته‌ی شما زندگی کنند. گاهی‌اوقات به‌نظر می‌رسد انگار تمام دنیا علیه شما دست‌ به یکی کرده‌اند تا شما در دردسر بیندازند. مردم دوست ندارند تا دنیا را از زاویه‌ی دید شما ببینند. اما وقتی در مود و حال و هوای خوبی هستید، قدرت کافی دارید تا خوشبختی‌تان را به چنگ بیاورید، حتا شده به زور.

طالع‌بینی چینی می‌گوید که خروس به کسی که عاشقش باشد، بیش‌تر از همه آزار می‌رساند و او را می‌رنجاند. اما درعین حال، شما یک عاشق وفادار واقعی هستید. درواقع، شما در درون‌تان فردی محافظه‌کار و سنتی هستید.

شما می‌توانید خودتان را با افرادی که تمام خصوصیات‌تان را تحسین می‌کنند و همین‌طور تمام کسانی که به شما اهمیت نمی‌دهند رو به جلو پیش ببرید.

مرد متولد سال خروس:

شما نسبت به زن خروس، خیلی کم‌تر به عشق اهمیت می‌دهید. قبل از حل و فصل کردن و به‌نتیجه رسیدن در روابط، شما از ابراز علاقه‌ی خانم‌ها لذت زیادی می‌برید. در مواجهه با مردان دیگر احساس راحتی نمی‌کنید، چون آن‌ها را به چشم رقبایی می‌بینید که می‌خواهند چیزی که مال شماست را از شما بدزدند.

به‌محض این‌که گروهی از زنان مشتاق و علاقه‌مند برای خودتان جمع کنید، خوشحال می‌شوید و احساس خوشبختی می‌کنید، چون شنوندگانی برای داستان‌های هیجان‌انگیز و حماسی‌تان پیدا کرده‌اید.

شما احساسات زیاد و وسیعی دارید و تنها بیان یک کلمه می‌تواند شما را به عاشقی فوق‌العاده تبدیل کند. علاوه بر آن، شما فردی کنترل کننده هستید و به‌آسانی می‌توانید دیگران را وادارید که دقیقاً همان کاری را انجام دهند که شما می‌خواهید.

زن متولد سال خروس:

شما زنی هستید که با زیبایی و جذابیت خود می‌تواند دل هر مردی را به‌دست بیاورد. اما یک جنبه و خصوصیت مردانه در ظاهر شما وجود دارد، یک نوع ثبات و مصمم بودن. وقتی دنبال عشق زندگی‌تان می‌گردید یادتان باشد هرگز اجازه ندهید که او مهارتان کند یا بخواهد با شما ریاست مآبانه رفتار کند. اگر کسی که دوستش دارید به شما آزادی که می‌خواهید را بدهد، در بهشت و جهنم نیز همراه او خواهید بود.

شما از او مراقبت خواهید کرد و هرکاری از شما بخواهد برایش انجام خواهید داد. اما عشقی که به او دارید و همین‌طور شغل‌تان، برای‌تان از بچه مهم‌تر است. بنابراین وقتی بچه‌دار شوید، هرگز به‌خاطر آن‌ها از آزادی، شغل‌تان و کسی که دوستش دارید نخواهید گذشت.